خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:
پایگاه خبری فوتبالی - سیکه رودریگز خبرنگار اسپانیایی شب گذشته در برنامه "ال لارخرو" در رادیو کادناسر ادعای عجیبی را مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی، جدایی مسی از بارسلونا باعث شده تا بحث جدایی آگوئرو نیز داغ شود. در حقیقت مهاجم آرژانتینی سابق منچسترسیتی پیشنهادهای مالی بهتری هم نسبت به بارسلونا داشت اما ترجیح داد که به بارسلونا برود تا در کنار دوست صمیمی خود مسی بازی کند. آگوئرو امید زیادی داشت تا فصل بعد در کنار لئو بازی کند و هم تیمی ستاره آرژانتینی باشد اما حالا مسی از بارسا رفته و آگوئرو تنها شده است. از سویی بارسا به هیچ وجه دوست ندارد که آگوئرو را از دست بدهد چرا که کومان حساب ویژه ای روی مهاجم سابق منچسترسیتی باز کرده است.

اینفوگرافی/ بیشترین گل زده در یک فصل لالیگا

خبر مرتبط


حالا در فاصله سه هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی شایعات و حرف و حدیث ها در این باره ادامه دارد. سیکه رودریگز شب گذشته در رادیو کادناسر گفت:" حس من این است که آگوئرو می خواهد به صورت رایگان از بارسلونا جدا شود و اگر موفق نشود، خودش را به مصدومیت خواهد زد."

در حال حاضر مشخص نیست که این شایعات چقدر جدی هستند اما قطعا بارسا در صورت جدایی آگوئرو یا این که ستاره آرژانتینی کیفیت لازم را ارائه ندهد به شدت به مشکل خواهد خورد و از نظر هجومی تضعیف می شود.


ادعای عجیب: اگر اجازه جدایی آگوئرو را ندهند، خودش را به مصدومیت می‌زند!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا