خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی - انگلیسی ها نتوانستند در ومبلی برنده فینال یورو ۲۰۲۰ شوند تا این آتزوری باشد که برای دومین بار در تاریخ خود به این جام دست پیدا می کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از بی بی سی، ساوتگیت پس از بازی فینال یورو 2020 صحبت هایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را در ادامه این مطلب می خوانید:

طرح/ مانچینی، دوناروما و بونوچی ارکان قهرمانی ایتالیا در یورو 2020

خبر مرتبط

"طبیعتا بسیار ناراحت هستیم. در وهله اول فکر می کنم به این بازیکنان هر چه در توان داشتند، به کار گرفتند و باید مورد تحسین قرار بگیرند. در مقاطعی از مسابقه خیلی خوب بازی کردیم و در مقاطعی از آن نتوانستیم توپ را به خوبی کنترل کنیم؛ ولی نمی توان بازیکنان را متهم کرد. کار کردن با آن ها لذتبخش بود و توانستند بیش از پیش پیشرفت کنند. ولی طبیعی است که امشب شب دردناکی برای ما در رختکن است."

" ما به خوبی آماده پنالتی ها شده بودیم و شروع خوبی هم داشتیم. متاسفانه نتوانستیم ضربات را گل کنیم. مسئولیت این با من است. من پنالتی زنان را بر اساس عملکردشان در تمرینات انتخاب کردم و کسی سر خود پنالتی نزد. ما با هم برنده شدیم و این ناکامی در راه پیروزی هم برای همه ماست. تصمیم در مورد پنالتی ها با من بود و مسئولیتش با من است."

"این تیم خاطرات حیرت انگیزی برای مردم کشور رقم زد ولی هضم کردن نتیجه مسابقه امشب برای ما دشوار خواهد بود. چون فرصت کسب چنین جام هایی در زندگی خیلی محدود است. اما با نگاهی به عملکرد تیم، بازیکنان باید به کاری که انجام دادند افتخار کنند."


ساوت گیت: هر چه توان داشتیم به کار گرفتیم/ بازیکنانم حیرت انگیز بودند

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا