خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:
پایگاه خبری فوتبالی - میشائیل زورک مدیر ورزشی باشگاه دورتموند به شوخی دلیل غیبت ارلینگ هالند در تمرینات را، حضورش در انگلستان خواند.

به گزارش فوتبالی، ستاره نروژی زنبورها به دلیل درخشش در دورتموند مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله منچسترسیتی، منچستریونایتد، رئال مادرید، پاری سن ژرمن و چلسی قرار گرفته است.

عکس؛ واکنش اشک‌آلود هالند به جدایی سانچو از دورتموند

خبر مرتبط


به نقل از سایت گل، تمرینات پیش فصل دورتموند آغاز شده و خیلی از رسانه‌ها از غیبت هالند در این جلسات متعجب هستند. اما میشائیل زورک مدیر ورزشی این باشگاه به شوخی به اسکای آلمان گفت: "ارلینگ در تمرینات غایب است، زیرا هم اکنون در انگلستان حضور دارد!"

زورک پنجاه و هشت ساله پیش از این به بیلد گفته بود که شانس خروج هالند از سیگنال ایدونا پارک تقریبا صفر درصد است و این باشگاه به هیچ عنوان قصد فروش او را ندارد. او درباره آینده هالند افزود: "نسبت به گذشته هیچ چیز تغییر نکرده است. در حال برنامه ریزی برای فصل بعد هستیم و ارلینگ یکی از ارکان اصلی تیم ما خواهد بود."

دورتموند تاکنون جیدون سانچو را مبلغ هفتاد و سه میلیون پوند به منچستریونایتد فروخته و هنوز هیچ ورودی نداشته است. اگر آن‌ها در این تابستان هالند را به فروش نرسانند، آن وقت بند فسخ 75 میلیون یورویی او در سال آینده می‌تواند فعال شود.


مدیر ورزشی دورتموند: غیبت هالند به دلیل حضورش در انگلستان است!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا