خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:
پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا می‌گوید که کاملا آرامش خودش را حفظ کرده و آماده رویارویی با تیم ملی انگلیس در فینال یورو 2020 است.

به گزارش فوتبالی، از ساعت 23:30 امشب (یک شنبه) تیم های انگلیس و ایتالیا از چهارچوب مرحله فینال یورو 2020 در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم خواهند رفت. آتزوری یکی از تیم‌های قدرتمند این تورنمنت بود. آن‌ها در سی و دو بازی گذشته خود متحمل شکست نشده‌اند، که یک رکورد به حساب می‌رود. در آن سو نیز انگلیس برای اولین بار در پنجاه و پنج سال گذشته به یک فینال در تورنمنت ملی رسیده‌اند و حالا می‌خواهند در برابر هواداران خود به پیروزی برسند.

پیش بازی و ترکیب ایتالیا و انگلیس/ جنگ بر سر جای جام؛ رم یا هوم؟

خبر مرتبط

به نقل از سایت گل، مانچنین درباره این که برای بازی اول مقابل ترکیه بیشتر استرس داشت یا فینال، گفت: "بازی اول سخت بود، اما الان در فینال هستیم و شرایط فرق می‌کند. الان هیجان زده نیستک، اما شاید در هنگام بازی چنین حسی به من دست پیدا کند. لحظه مهمی برای من است، اما امیدوارم که به این مهم دست پیدا کنم، زیرا در دوران بازیگری‌ام نتوانستم. باید آرام باشیم. می‌دانیم که بازی سختی است، اما باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم. باید از لحظات لـ*ـذت ببریم. بازی آخر است."


مانچینی پیش از فینال یورو 2020: هیچ فشاری را روی خودم احساس نمی‌کنم

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا