خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

paeez81

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/4/21
ارسال ها
1,301
امتیاز واکنش
25,587
امتیاز
368
سن
21
زمان حضور
34 روز 7 ساعت 44 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال سایپا که امیدوار بود با تغییر سرمربی بتواند به وضعیتش در جدول سروسامان دهد از ۲۱ امتیاز هفت دیدار اخیر تنها ۵ امتیاز کسب کرد تا دومین گزینه سقوط به لیگ دسته اول باشد.



به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، تیم فوتبال سایپا با شکست دو بر صفر مقابل استقلال تهران ۲۳ امتیازی ماند تا در رده پانزدهم جدول بعد از ماشین سازی تبریز دومین گزینه سقوط به لیگ دسته اول در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ بیستم لقب بگیرد.

نارنجی پوشان پایتخت در حالی پس از سال‌ها حضور در لیگ برتر خطر سقوط را احساس می‌کنند که ابتدای فصل ابراهیم صادقی هدایت آنها را بر عهده داشت. نتایج نه چندان قابل قبول صادقی در قامت سرمربی سایپا باعث برکناری وی از سوی مهرداد سراجی شد. مدیرعامل این باشگاه برای بهبود شرایط نارنجی پوشان در جدول سراغ دستیار فرهاد مجیدی در استقلال رفت تا شاید فراز کمالوند بتواند این تیم را از منطقه خطر دور کند.

انتقال کمالوند از استقلال به سایپا هر چند مورد انتقاد هواداران تیم آبی قرار گرفت و دلخوری‌هایی را نیز ایجاد کرد اما فرهاد مجیدی از تصمیم کمالوند حمایت کرد تا او امور فنی خودروسازان را بر عهده بگیرد.

کمالوند با قراردادی تا پایان فصل و از ابتدای هفته بیستم لیگ برتر وارد باشگاه سایپا شد تا این تیم را در لیگ برتر حفظ کند. او در حالی هدایت سایپا را بر عهده گرفت که این تیم در پایان هفته بیستم با ۱۸ امتیاز در رده سیزدهم قرار داشت.

کمالوند با حضور در سایپا توانست فولاد را در هفته بیست و یکم با نتیجه دو بر یک شکست دهد. شروعی امیدوار کننده برای این تیم با سرمربی جدید که خیلی تداوم نداشت و نارنجی ها پس از این پیروزی دیگر رنگ برد را ندیدند و در ۷ بازی بعدی نه تنها به پیروزی دست پیدا نکردند بلکه روند نزولی در پیش گرفتند و با کسب 5 امتیاز از 21 امتیاز ممکن به رده پانزدهم سقوط کردند.



باخت‌های متوالی اخیر سایپا مقابل پیکان تهران، پدیده مشهد، صنعت نفت آبادان و استقلال تهران باعث شد تا وضعیت نارنجی پوشان به حالت قرمز درآید.

تدبیر مهرداد سراجی برای برکناری ابراهیم صادقی و به خدمت گرفتن فراز کمالوند نتیجه عکس داد و با وجود تلاش هایی که صورت گرفت این تیم در وضعیت بحرانی قرار گرفته و در صورتی که رقیبانش در انتهای جدول بتوانند دیدارهای باقی مانده را با پیروزی به پایان برسانند، نارنجی ها به سقوط نزدیکتر خواهند شد.

سایپا در حالی مقابل استقلال تن به شکست دو بر صفر داد که بازیکنان این تیم عملکرد ایده آلی نداشتند و تاکتیک‌های کادر فنی نیز عملا کمکی به این تیم نکرد تا تیم فرهاد مجیدی به یک پیروزی بی دردسر دست پیدا کند. این عملکرد فنی هر چند با نقدهایی مواجه است اما سرمربی نارنجی ها بعد از بازی انگشت اتهام خود را سمت کوروش ملکی گرفت تا دروازه‌بان این تیم را با صحبت‌هایش عامل شکست معرفی کند.

کمالوند در اظهار نظری که کمی عجیب و دور از حرفه ای گری بود به انتقاد از عملکرد دروازه بانش هنگام زدن ضربه پنالتی استقلال اشاره و تاکید کرد که او به دروازه بانش گفته کدام سمت برود اما گلر این تیم به جهت مخالف گفته او رفته است!

سرمربی سایپا اتهاماتش را به همین حد بسنده نکرد و عنوان کرده اتفاقات درون رختکن تیمش عجیب است. او ابراز امیدواری کرده که این اتفاقات بیرون از باشگاه طراحی نشده باشند. این اظهارات در حالی عجیب به نظر می رسد که کمالوند از شرایط سایپا قبل از قبول مسئولیت خبر داشته و اگر فکر می کرد شرایط مناسب نیست نباید هدایت این تیم را قبول می کرد.

سایپا که یکی از تیم های باثبات در بیست دوره لیگ برتر ایران بوده با اتفاقاتی که این فصل برایش رخ داده در مسیر سقوط به لیگ دسته اول است. این در حالی است که مهرداد سراجی به عنوان مدیرعامل باشگاه و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تمام تلاشش را به کار گرفته است تا این تیم را در لیگ برتر حفظ کند.

سه دیدار حساس پیش رو برای سایپا حیاتی و تعیین کننده است. هر چند که ماندن نارنجی پوشان در لیگ برتر به نتایج تیم های دیگر هم بستگی دارد اما با شرایط فعلی این تیم در خطر سقوط به لیگ دسته اول قرار دارد.




منبع : فوتبالی


تیمی که گزینه دوم سقوط شد؛ عملکرد ناامیدکننده سایپا با سرمربی جدید/ فرود نارنجی‌ها با فراز

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا