خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

paeez81

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/4/21
ارسال ها
1,301
امتیاز واکنش
25,587
امتیاز
368
سن
21
زمان حضور
34 روز 7 ساعت 44 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی- یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم باید تمرکز خود را حفظ کند و وارد حاشیه نشود تا بازیکنان، داربی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، درباره پیروزی ۲ بر صفر آبی‌پوشان پایتخت مقابل سایپا در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: در نیمه اول این بازی، اتفاق خاصی رخ نداد. سایپا در این بازی دفاع خوبی کرد و استقلال هم با تغییراتی که در این بازی داشت، دنبال این بود سرعت‌ بازی را افزایش دهد. نیمه اول استقلال به خواسته‌اش نرسید و بازی سرعت لازم را نداشت اما در نیمه دوم آبی‌پوشان تغییراتی داشتند. فرشید اسماعیلی در این بازی نفوذهای خوبی داشت و موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد.

او ادامه داد: مهدی قایدی با گرفتن یک پنالتی موفق شد گره کار را باز کند. من تعجب کردم که برای ما پنالتی گرفتند چون در هر بازی برای ما ۲ پنالتی نمی‌گیرند. فشاری در این بازی روی دروازه استقلال نبود. شما اگر حتی در رده‌بندی جدول نگاه کنید، این بازی استقلال می‌توانست سایپا را شکست دهد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: بازی‌های قبل از داربی بسیار سخت است. بازیکنان باید خودشان را حفظ کنند تا داربی را از دست ندهند. به نظر من تیم استقلال تا اینجای کار فاصله خود را با تیم‌های بالای جدول حفظ کرده است.

فریبا درباره داربی ۹۶ پایتخت تاکید کرد: وقتی که خودمان بازی می‌کردیم یا مربی بودیم، هفته‌ای که با پرسپولیس بازی‌ داشتیم، هفته‌ آسانی بود. چون بازیکنان تلاش خود را انجام می‌دادند. بازی داربی یک بازی ماندگار است و به خاطر همین بازیکن حواسش به خودش است. من به تیم نزدیک نیستم ولی کادر فنی تجربه لازم را دارد. باید تیم تمرکز خود را حفظ کند و وارد حاشیه نشود تا بازیکنان، داربی را با موفقیت پشت سر بگذارند.



منبع : فوتبالی


فریبا: تعجب کردم که برای استقلال پنالتی گرفتند/ تمرکز کنید برای داربی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا