خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:
پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی برزیل در فینال رقابت های کوپا آمریکا 2021 با نتیجه صفر بر یک مقابل تیم ملی آرژانتین شکست خورد و بدین ترتیب قهرمانی و جام را از دست داد تا در خاک خودش، آرژانتینی ها جام را بالای سر ببرند و قهرمان شوند.

به گزارش فوتبالی، اما نیمار جونیور پس از شکست در فینال رقابت های کوپا آمریکا و از دست دادن جام به شدت ناراحت بود و گریه اش درآمده و اشک ریخت. نیمار که اشک هایش پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2020 بسیار معروف شده بود، اکنون یک صحنه دیگر و یک قاب دیگر از گریه کردن و اشک ریختن را هم رقم زد.

اینفوگرافی/ پرافتخارترین تیم های کوپا آمریکا، برابری آرژانتین با اروگوئه در صدر

خبر مرتبط


نیمار جونیور پس از باخت برزیل به تنهایی اشک ریخت و هیچکدام از بازیکنان برزیل در نزدیکی او نبود. نیمار در این تورنمنت عملکرد خوبی داشت و تلاش زیادی کرد تا برزیل را به قهرمانی برساند اما در این امر ناکام ماند.

جالب اینکه در کوپا آمریکا 2019 که تیم ملی برزیل به قهرمانی رسید، نیمار جونیور مصدوم شده بود و در آن بازی ها حضور نداشت و برزیل بدون نیمار توانست جام را بالای سر ببرد اما اکنون با حضور او برزیلی ها نتوانستند دستاوردی داشته باشند و بدین ترتیب جام را از دست دادند تا نیما این گونه اشک بریزد.


گریه نیمار پس از شکست در فینال کوپا آمریکا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا