خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی - امیلیانو مارتینز را بدون هیچ تردیدی باید پدیده کوپا آمریکا 2021 دانست چرا که هر چند که تا قبل از مسابقات فوتبالدوستان شناخت چندانی از او نداشتند اما به یکی از ستارگان تیم ملی آرژانتین تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان آرژانتینی استون ویلا در مقابل کلمبیا با مهار سه پنالتی خوش درخشید و نقشی کلیدی در صعود آلبی سیلسته به فینال داشت و در فینال نیز دو توپگیری عالی در مقابل ریچارلیسون و گابی گل داشت تا جلوی گل خوردن مقابل برزیل را بگیرد و به قهرمانی آرژانتین کمک کند.

اینفوگرافی/ پرافتخارترین تیم های کوپا آمریکا، برابری آرژانتین با اروگوئه در صدر

خبر مرتبط

امیلیانو ملقب به "دیبو" عنوان بهترین دروازه بان کوپا آمریکا 2021 را کسب کرد که در پایان بازی گفت:" کلمه ای برای توصیه این لحظه ندارم. این رویای بچگی من بود. وقتی در 17 سالگی به آرسنال رفتم در جستجوی یک زندگی بهتر برای خانواده ام بودم. پس از مدتها تلاش بالاخره این لحظه رسید و در ماراکانا به قهرمانی رسیدیم. چند ماه پیش به مسی گفتم که می خواهیم قهرمان شویم تا جام را به بهترین بازیکن دنیا بدهیم. به همسرم گفتم که این رویای من است. هنوز نتوانسته‌ام دختر تازه متولد شده ام را ببینم. حالا می خواهم از حضور در کنار خانواده ام لـ*ـذت ببرم و دخترم را بـ*ـغل کنم. اتفاقات زیادی رخ داد. خیلی ها به من باور نداشتند اما این قهرمانی در تاریخ می ماند. این کاری است که با هم کردیم. بحران کرونا خیلی آرژانتینی ها را اذیت کرد و این قهرمانی متعلق به آنهاست."


دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین: هنوز دخترم را ندیده‌ام

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا