خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:
پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو ستاره باشگاه رئال مادرید و تیم ملی برزیل معتقد است که او و یارانش نباید تمام تمرکز خود را صرف مهار کردن لیونل مسی در فینال بکنند.

به گزارش فوتبالی، بامداد روز یک شنبه از ساعت 04:30 دو تیم برزیل و آرژانتین از چهارچوب مرحله فینال رقابت‌های کوپا آمریکا در ورزشگاه ماراکانا به میدان می‌روند. شاگردان تیته با پیروزی برابر پرو و آرژانتین با عبور از سد کلمبیا، راهی فینال شدند.

حمله بی سابقه نیمار به برزیلی‌هایی که طرفدار آرژانتین در فینال کوپا آمریکا هستند

خبر مرتبط


به نقل از مارکا، با وجود آن که آلبی سلسته حول محور لیونل مسی ساخته شده، اما کاسمیرو هافبک دفاعی سلسائو می‌گوید که آرژانتین ستاره‌های دیگری به جز فوق ستاره بارسلونا نیز در ترکیب خود دارد. او در این باره گفت: "آرژانتین بازیکنان با کیفیت بالایی دارد. آرژانتین فقط یک بازیکن نیست. از کیفیت مسی آگاه هستیم، او یک بازیکن خارق العاده است، اما باید دیگر بازیکنان را نیز در نظر گرفت و به آن‌ها احترام گذاشت. نمی‌توانیم فقط روی مهار کردن لیونل مسی و یا حتی لوتارو مارتینز تمرکز کنیم. آرژانتین به خاطر داشتن بازیکنان برجسته به فینال رسیده است. باید به همه احترام بگذاریم. من مسی را تحسین می‎‌کنم، اما آرژانتین فقط در او خلاصه نمی‌شود و قدرت تدافعی برزیل نیز فقط کاسمیرو نیست!


کاسمیرو: آرژانتین فقط لیونل مسی نیست

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا