خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
معرفی هتل ۴ ستاره آزالیا در وارنا

هتل آزالیا وارنا | Azalia Hotel Varna

در نردیکترین فاصله به ساحل و در ساحل شمالی دریای سیاه درمنطقه سنت کنستانتین و هلنا واقع شده است. این مجتمع مدرن که در سال ۲۰۰۴ ساخته شده و دارای ۲۳۷ اتاق در ۹ طبقه است، ترکیبی منحصر به فرد از معماری متفاوت، مجموعه ای از منظره دریا و سواحل طلایی است. رستوران اصلی هتل آزالیا وارنا Azalia Hotel Varna بسیار شیک و دارای تراس فضای باز است. کاملا مشرف به دریاست و یک منظره پانوراما از دریا را ارائه می دهد. یک لابی بزرگ در سالن هتل دارای تراس مشرف به استخر در فضای باز است. که می توانید این فضای دلچسب را با یک نوشیدنی برای خودتان ماندگار کنید. پیشنهادات ورزشی بسیاری را دارد که تجربه یکی از آنها، به شما نشاط خواهد بخشید. آبریزش و ساحل Aquahouse در ۱.۱ کیلومتری قرار دارد. مهمانهای این هتل نسبت به سایر هتل ها شادترمی باشند. در متن زیر به تفصیل خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این اقامتگاه زیبا را تا دیدنی های وارنا بررسی می کنیم. پس با ما در الی گشت همراه باشید تا خصوصیات هتل آزالیا وارنا را مرور کنیم.

خدمات رفاهی هتل آزالیا وارنا

تمام خدمات نظافتی و اتوکشی هتل مانند خدمات خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی رایگان انجام می شود و فضای کنفرانس با ۱۱۴ متر مربع پذیرای شما برای برگزاری رویدادها می باشد. پارکینگ با ظرفیت محدود موجود و پارکینگ اختصاصی شامل هزینه می باشد. برای بازدید از جاذبه های اطراف هتل باید تاکسی کرایه کنید، اگر چه سواحل اطراف با کمی پیاده روی قابل دسترسی هستند. سالن آرایش و زیبایی به شما خدمات ارائه می دهند، مکانهایی برای سیگار کشیده تعبیه شده و روزنامه در لابی با هزینه اضافی موجود است ، همچنین مغازه های هدیه و دکه های روزنامه فروشی نیز در دسترس است. کارکنان میز پذیرش با خدمات و امکاناتی چون انبار چمدان، صندوق امانات و میز پذیرش شبانه روزی در خدمت شما است و بخشی به عنوان مراقبت از کودکان نیز با پرداخت هزینه به شما خدمات می دهد. اینترنت وای فای درون تمام اتاق ها و در بعضی از نقاط هتل به صورت رایگان در دسترس است. ورود به این هتل از ساعت ۲ بعد از ظهر تا نیمه شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت ۱۲ ظهر اتاق خود را تحویل دهید. بهتل به آسانسور و بالابر مجهز است و دارای کافی شاپ نیز می شود. کارکنان هتل به ۴ زبان انگلیسی، روسی، آلمانی و بلغاری صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل آزالیا وارنا

علاوه بر استخر سر پوشیده، استخر شنای روباز هتل مجهز به صندلی هایی برای نشستن، استراحت و لـ*ـذت بردن از فضای دل انگیز ساحل است. در داخل هتل نیز امکانات تفریحی از قبیل امکانات تناسب انـ*ـدام، تجهیزات بازی اسنوکر و استخر کودکان وجود دارد. تمام تفریحات ساحلی را در ساحل خواهید داشت. سواحل زیبا و آفتاب گرم باعث محبوبیت این سواحل شده است. این هتل همچنین دارای یک رستوران می باشد که صبحانه نیز هر روز در آن سرو می گردد. سایر خدمات تفریحی عباتند از :

چتر ساحل

کافی شاپ یا کافه

ساحل خورشید

اتاق بخار

سونا

باشگاه کودکان (هزینه اضافی)

خدمات آبگرم

چتر استخر

امکانات اتاق های هتل آزالیا وارنا

اتاق های این هتل همه مجهز به سیستم گرمایش و تهویه مطبوع است، در اتاق ها تـ*ـخت خوابی راحت با ملافه های تمیز، تلفن، یخچال، میز مطالعه و تلویزیون صفحه تختی با شبکه های جهانی تعبیه شده است، همچنین تراسی رو به استخر و ساحل نیز در تمام اتاق ها دیده می شود. حمام نیز دارای سشوار، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان می باشد. اینترنت وای فای نیز با هزینه اضافی در دسترس است.

انواع اتاق های هتل آزالیا وارنا

اتاق دابل استاندارد: این اتاق تراسی رو به دریا، ۲۵ مترمربع مساحت و دو تـ*ـخت یک نفره دارد.

اتاق دابل با برنامه های استراحت: این اتاق تراسی رو به دریا، ۲۵ مترمربع مساحت و یک تـ*ـخت دو نفره دارد.

اتاق دابل لوکس: این اتاق تراسی رو به دریا، ۳۲ مترمربع مساحت و یک تـ*ـخت دو نفره دارد.

اتاق خانواده استاندارد: این اتاق تراسی رو به دریا، ۳۲ مترمربع مساحت و یک تـ*ـخت دو نفره دارد.

اتاق مهمان: این اتاق تراسی رو به دریا، ۲۲ مترمربع مساحت و دو تـ*ـخت یک نفره دارد.

منبع: الی گشت


معرفی هتل ۴ ستاره آزالیا در وارنا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا