خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
معرفی هتل مونپیک جمیرا لیکس تاورز دبی | ۵ ستاره

هتل مونپیک جمیرا لیکس تاورز دبی | Dubai Moevenpick Jumeirah Lakes Towers Hotel

این هتل که در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است و در برج های دریاچه جمیرا دبی واقع گردیده است. هر یک از اتاق های این هتل دارای منظره ای از دریاچه و دبی مارینا است. هتل دارای چندین گزینه برای صرف غذا و همچنین کافه می باشد. مهمانان می توانند در محیط آشپزخانه ای باز در رستوران Nosh از منوی باز و بوفه ای در این رستوران لـ*ـذت ببرند. هتل مونپیک جمیرا لیکس تاورز دبی Dubai Moevenpick Jumeirah Lakes Towers Hotel دارای دسترسی به یک ساحل انحصاری و باشگاه ساحلی است که در فاصله ۱۵ دقیقه ای از هتل واقع شده اند. تنها ۵ دقیقه از ایستگاه متروی برج های دریاچه جمیرا و مارینا فاصله دارد. مرکز ابن بتوته با ۱۰ دقیقه رانندگی از هتل در دسترس است. این اقامتگاه همچنین نزدیک به منطقه معروف پالم جمیرا، سواحل و زمین های گلف است و نمایشگاه ۲۰۲۰ در فاصله ۱۳ کیلومتری هتل واقع شده است. در ادامه همراه با الی گشت باشید تا ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل مونپیک جمیرا لیکس تاورز دبی را به همراه فاصله آن با جاذبه های شهر، به شما معرفی کنیم.

خدمات رفاهی هتل مونپیک جمیرا لیکس تاورز دبی

این هتل ۵ ستاره دارای خدمات و امکاناتی از قبیل امکانات برگزاری مهمانی، رویدادها و جلسات با دارا بودن فضای کنفرانس و ۷ اتاق جلسه، اینترنت سیمی و وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه های هتل و رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی و امکان استفاده از پارکینگ خودرو بدون هزینه اضافی مسیر می باشد. مهمانداران و خدمتکاران این هتل آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و ارائه خدمات صبحانه با هزینه اضافه انجام می پذیرد، همچنین مهمانان در این هتل می توانند به مرکز تجاری و مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی نیز دسترسی داشته باشند، خدمات ورزشی از دیگر خدمات این هتل است. اگر نیاز به مراجعه به صرافی داشتید در همین اقامتگاه می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات استفاده کنید، ایستگاه کامپیوتر و امکان استفاده از دستگاه فکس و کپی با هزینه اضافه در دسترس مهمانان می باشد، بخش هایی مخصوص برای کشیدن سیگار، خدمات حمل و نقل رایگان به مرکز خرید، خدمات حمل و نقل فرودگاه با هزینه اضافه، مکانی جهت نگهداری از کودکان یا مراقبت از کودکان (هزینه اضافی)، خدمات لیموزین یا تاکسی شهری با هزینه اضافه، دسترسی به آسانسور و بالابر، قهوه و چای و روزنامه ها در قسمت های عمومی و لابی هتل نیز از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، ایتالیایی، هلندی، روسی، فیلیپینی و چینی صحبت می کنند. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید بعد از ساعت ۱۲:۰۰ تا قبل از ساعت ۱۲:۳۰ اقدام کنید.

امکانات تفریحی هتل مونپیک جمیرا لیکس تاورز دبی

در این هتل امکانات تفریحی از جمله استخر در فضای باز و دارای منظره( تمام سال)، مرکز تناسب انـ*ـدام، آبگرم و مرکز سلامتی و سونا وجود دارد که در فضایی بسیار جذاب و دوست داشتنی می توانید از این خدمات استفاده کنید. همچنین دارای تجهیزات و امکانات ورزش هایی مثل ایروبیک، تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی، اسب سواری، غواصی، قایقرانی، گلف، اسنوکر و ماهیگیری می باشد که اکثر آنها با هزینه اضافه ارائه می گردد. یک کافه در هتل وجود دارد که انواع نوشیدنی ها را ارائه می دهد و مهمانان می توانند از محیط دلنشین آن استفاده نمایند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند.

رستوران هتل

صبحانه کامل با هزینه اضافه در دسترس است و هر روز از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح سرو می شود.
رستوران نوش Nosh: این رستوران متخصص در غذاهای ترکیبی است. مهمانان می توانند از غذا در فضای باز لـ*ـذت ببرند (شرایط آب و هوایی).
رستوران و کافه اربن Urban: این رستوران متخصص در غذاهای بین المللی و صبحانه، ناهار و شام ارائه می دهد. مهمانان می توانند از نوشیدنی در کافه لـ*ـذت ببرند.
کافه کرما Crema: این کافه فقط خوارک های سبک را ارائه می دهد و ۲۴ ساعته باز است.
خدمات اتاق ۲۴ ساعته در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل مونپیک جمیرا لیکس تاورز دبی

این هتل که دارای ۱۶۸ اتاق در ۸ طبقه می باشد، تمام اتاق هایش دارای دیوار های ضد صدا، مجهز به تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور، دسترسی به روزنامه ها و اینترنت سیمی و وای فای بدون هزینه اضافی است. همچنین امکاناتی از قبیل ملافه های ضد آلرژی، منوی بالش، اتو و میز اتو، قهوه و چای ساز، یخچال، گاوصندوق، سرویس خواب با کیفیت، تلفن و تلویزیون صفحه تـ*ـخت که شبکه های جهانی را نمایش می دهد، علاوه بر این میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است و خدمات اتاق به صورت ۲۴ ساعته ارائه می گردد. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم آرایشی بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها به چشم می خورد. در هر صورت اگر نیاز به وسیله و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که نیاز به تـ*ـخت اصافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

انواع اتاق های هتل مونپیک جمیرا لیکس تاورز دبی

اتاق کینگ دولوکس با تراس: این اتاق ها دارای ۴۱ متر مساحت می باشند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، تراس با چشم انداز شهر و صبحانه رایگان نیز می باشند.

اتاق تویین دولوکس با تراس: این اتاق ها دارای ۴۱ متر مساحت می باشند، دو تـ*ـخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، تراس با چشم انداز شهر و صبحانه رایگان نیز می باشند.

اتاق کینگ سوپریور: این اتاق ها دارای ۳۵ متر مساحت می باشند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز استخر و صبحانه رایگان نیز می باشند.

اتاق کینگ سوپریور با چشم انداز دریاچه: این اتاق ها دارای ۳۵ متر مساحت می باشند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز دریاچه و صبحانه رایگان نیز می باشند.

اتاق تویین سوپریور با چشم انداز دریاچه: این اتاق ها دارای ۳۵ متر مساحت می باشند دو تـ*ـخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز دریاچه و صبحانه رایگان نیز می باشند.

اتاق تویین سوپریور: این اتاق ها دارای ۳۵ متر مساحت می باشند، دو تـ*ـخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز استخر و صبحانه رایگان نیز می باشند.

اتاق کینگ پرمیوم: این اتاق ها دارای ۵۵ متر مساحت می باشند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، تراس با چشم انداز شهر و صبحانه رایگان نیز می باشند.

سوییت جونیور دارای تراس: این سوییت ها دارای ۶۳ متر مساحت می باشند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، تراس با چشم انداز دریاچه و صبحانه رایگان نیز می باشند.

سوییت پرمیوم: این سوییت ها دارای ۸۲ متر مساحت می باشند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز شهر و صبحانه رایگان نیز می باشند.

سوییت با دو اتاق خواب: این سوییت ها دارای ۱۱۷ متر مساحت می باشند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ و دو تـ*ـخت یک نفره به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز شهر و صبحانه رایگان نیز می باشند.

منبع: الی گشت


معرفی هتل مونپیک جمیرا لیکس تاورز دبی | ۵ ستاره

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا