خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

paeez81

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/4/21
ارسال ها
1,301
امتیاز واکنش
25,588
امتیاز
368
سن
21
زمان حضور
34 روز 7 ساعت 44 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم پیکان می گوید از سوی کمیته استیناف به آنها اعلام شده بود که باید در جلسه رسیدگی به پرونده بازی با سایپا حاضر شوند.

به گزارش فوتبالی، علی اصغر مدیرروستا سرپرست تیم پیکان در مورد اینکه جلسه رسیدگی به پرونده دربی خودروسازان که قرار بود دیروز برگزار شود، منتفی شد، گفت: به ما اعلام شده بود که نماینده باشگاه ها برای حضور در جلسه کمیته استیناف آماده باشند اما من هم شنیدم که کمیته استیناف روز گذشته به یک پرونده فوری رسیدگی کرده است.

او در مورد اینکه صدور رای کمیته استیناف با تاخیر زیادی روبرو شده و آیا این موضوع روی بازی های پیکان تاثیر منفی نمی گذارد اظهار داشت:"ما تابع نظر کمیته استیناف هستیم و باید ببینیم این کمیته چه زمانی رای را صادر خواهد کرد اما هر چه زودتر رای صادر شود بهتر است."

مدیرروستا در خصوص دیدار حساس فردای پیکان برابر نساجی در قائمشهر با عنوان کرد:" نساجی نشان داده که متحول شده و نتایج و امتیازات خوبی را کسب کرده است. تیم ما هم اگر برابر نفت مسجد سلیمان بدشانس نبود می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. در هر حال بازی کردن با نساجی در قائمشهر سخت است، حتی اگر بازی بدون حضور تماشاگر باشد. ما مصمم هستیم از نساجی امتیاز بگیریم."



منبع : فوتبالی


مدیرروستا: امیدوارم کمیته استیناف هر چه زودتر به دربی خودروسازان رسیدگی کند

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا