خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

paeez81

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/4/21
ارسال ها
1,301
امتیاز واکنش
25,588
امتیاز
368
سن
21
زمان حضور
34 روز 7 ساعت 44 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی- عضو کمیته استیناف فدارسیون فوتبال اعلام کرد جلسه رسیدگی به پرونده جنجالی دربی خودروسازان امروز برگزار می‌شود.

به گزارش فوتبالی، مهدی دادرس در گفت و گوی کوتاهی که با خبرنگار ما داشت در مورد زمان رسیدگی به پرونده دیدار سایپا و پیکان اظهار داشت: از نمایندگان دو باشگاه سایپا و پیکان دعوت کرده‌ایم امروز در جلسه کمیته استیناف شرکت کنند و دفاعیات خودشان را ارائه کنند. مدیرعامل سایپا اعلام کرده است در جلسه حاضر می‌شود. البته مدیرعامل پیکان در خارج از کشور حضور دارد اما جلسه با حضور نمایندگان 2 باشگاه برگزار خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا چه زمانی کمیته استیناف رای مربوط به این بازی را صادر می‌کند گفت: امروز پرونده را مورد بررسی قرار می‌دهیم اما مشخص نیست چه زمانی رای را صادر خواهیم کرد.

دادرس در مورد اینکه چقدر احتمال تغییر رای کمیته انضباطی امکان دارد، پاسخ داد: تا جلسه برگزار نشود و پرونده را مطالعه کامل نکنیم نمی توانیم اظهارنظر کنیم.

به این نکته هم اشاره کنیم که صبح امروز رئیس کمیته استیناف فدراسیون هم در صحبت با خبرنگار فوتبالی گفته بود که هنوز هیچ تصمیمی درباره بازی سایپا و پیکان گرفته نشده است



منبع : فوتبالی


دادرس: جلسه مربوط به دیدار سایپا و پیکان امروز برگزار می‌شود

 
  • تشکر
Reactions: زینب باقری
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا