خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

paeez81

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/4/21
ارسال ها
1,301
امتیاز واکنش
25,588
امتیاز
368
سن
21
زمان حضور
34 روز 7 ساعت 44 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی- فصل نقل و انتقالات برای تیم‌های عربی ابتدا با پرداخت بدهی‌های گذشته شروع می‌شود.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های عربی همیشه با جذب بازیکنان مطرح لیگ‌های مختلف سعی در جذاب‌تر کردن لیگ کشورشان با خرج‌های بلند بالا داشته اند. آن‌ها بر همین اساس در این فصل نقل و انتقالات ابتدا باید بدهی‌های خود را تسویه کنند و سپس مجاز به جذب بازیکن خواهند شد.باشگاه هایی که قرار است در فصل نقل و انتقالات حضور داشته باشند باید بدهی‌های خود را تا ۳۰ آپریل پرداخت کرده باشند و گواهی حضور در فصل نقل و انتقالات پیش‌رو در تابستان را به‌دست آورند. طبق اعلام کمیته تعیین وضعیت بازیکنان مهلت ثبت قرار داد بازیکنان تا ۸ سپتامبر آینده ادامه دارد و تا کنون پنج باشگاه مدرک لازم برای ثبت قرار داد را به دست آورده‌اند. باشگاه الفیصلی، فتح، ابها، الزم و الهلال حریف دور حذفی استقلال در آسیا تا کنکون توانسته اند پرداخت مالی خود را انجام دهند.

در خصوص باشگاه‌هایی که بدهی دارند رسانه سعودی شرق الاوسط در گزارشی اعلام کرده است که الهلال که توانسته مجوز حضور در نقل و انتقالات را با پرداخت بدهی ۲۵ میلیون ریال سعودی پرداخت کند و برای ادامه نقل و انتقالات زود تر دست به کار شود. همچنین باشگاه الاتحاد ۱۴۰ میلیون ریال باشگاه النصر ۱۳۵ میلیون و الاهلی هم ۱۲۴ میلیون ریال سعودی بدهی دارند که پس از این مبالغ سنگین مجاز به جذب بازیکن می‌شوند.

در این فصل نقل و انتقالات النصر تیمی که در نیمه نهایی آسیا حریف پرسپولیس بود با تالیسکا که از گوآنژو چین آمده قرار داد بسته و همچنین با وینسنت ابوبکر بازیکن سابق بشکیتاش ترکیه به توافق نهایی رسیده است. الهلال هم با موسی مارگا هم تیمی سابق طارمی در پورتو در یک انتقال آزاد قرار داد بست و حمد الیامی مدافع راستی که در نقل انقالات زمستانی قرارداد بسته بود به این تیم اضافه خواهد شد تا برای مصاف با استقلال تهران قوی‌تر از دور گروهی باشند.



منبع :‌فوتبالی


حریف استقلال آماده پیروزی در جنگ نقل و انتقالات

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا