خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASAL RIAZIAN

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/7/20
ارسال ها
152
امتیاز واکنش
1,068
امتیاز
213
زمان حضور
37 روز 14 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع

بازی SONIC AT THE OLYMPIC GAMES - TOKYO 2020

دیگر امکان ندارد نام شخصیت سونیک را به زبان آورد و هیچکس اسم را به گوشش نخورده باشد؛ شخصیتی که سال‌های بسیار در بازی‌ها و انیمیشن‌های مختلف بسیاری را سرگرم خودش کرده است. بیشتر مردم آن را با بازی Sonic The Hedgehog می‌شناسند و به‌نوعی آغاز محبوبیت این شخصیت دوست‌داشتنی شد. بازی‌های زیادی در سبک‌های مختلف از سونیک به‌عنوان یکی از کاراکترهای آن استفاده کرده‌اند و از طرفی آثار ورزشی نیز از این قافله عقب نمانده و از شخصیت سونیک و دوستان او به‌عنوان کاراکترهای قابل بازی استفاده کرده‌اند. در جدیدترین حضور سونیک در بازی‌های موبایل اینبار او و دیگر شخصیت‌های دنیای سونیک به سراغ المپیک ۲۰۲۰ توکیو رفته‌اند و در رشته‌های مختلفی ورزشی به رقابت می‌پردازند.
به غیر از خود سونیک، دوستان همیشگی او یعنی تیلز، ایمی و دیگر دوستانش نیز در بازی حضور دارند که بعد از مدتی از بازی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید

در بازی اندروید و آیفون Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020 شما باید در مسابقات المپیک در رشته‌های مختلف ورزشی به رقابت بپردازید. پس از اینکه بازی را با حجم تقریبا زیاد برای موبایل دریافت و نام و سال تولد خود را وارد کردید، در یک مسابقه دو سرعت قرار می‌گیرد و پس از آن تازه دیتای اصلی بازی شروع به دانلود می‌کند که تقریبا ۳ برابر حجم قبلی است. بازی در اوایل چندین مرحله آموزشی را برای شما در نظر گرفته که می‌توان از آن به مسابقه دوی با مانع، دو سرعت، مسابقات تیراندازی و دیگر رشته‌ها اشاره کرد که هر کدام بسته به نوع آن چالش‌های خاص خود را دارند. در رشته شیرجه در آب، آن حلقه‌های طلایی مخصوص سونیک نیز حضور دارند و با ایجاد یک زاویه مناسب می‌توایند آن‌ها را دریافت و همینطور شیرجه مناسبی داشته باشید. به غیر از خود سونیک، دوستان همیشگی او یعنی تیلز، ایمی و دیگر دوستانش نیز در بازی حضور دارند که بعد از مدتی از بازی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. هر کدام از کاراکترهای بازی دارای توانایی خاصی هستند که بسته به رشته‌ای که انتخاب می‌کنید باید توانایی آن‌ها را نسبت به آن بسنجید تا نتیجه بهتری را بگیرید. به غیر تمام این موارد شما قبل از مسابقه در دهکده مسابقات قرار دارید و می‌توانید آن‌جا سربزنید و مکان رشته‌های مختلف را ببنید و انتخاب کنید.
بیشتر بازی‌هایی که براساس دنیای سونیک توسعه پیدا کرده، از نظر بصری شاد و جذاب هستند؛ چون باید طیف وسیعی از سلیقه‌ها را جذب خود کند. این نسخه نیز در نوع خود خوب با عملکرد و گرافیک شاد و با رنگ‌های جذاب می‌تواند مخاطبان زیادی را به خودش جلب کند. از نظر موسیقی نیز مانند همه آثار این مجموعه شاد و گوش نواز است و عملکرد مناسبی را در این زمینه دارد. استودیوی محبوب Sega وظیفه ساخت این بازی را برعهده داشت و توانسته بازی‌ قابل قبولی را به‌دست گیمرها برساند؛ البته بازی خالی ایراد نیست و گاهی در گیم‌پلی مشکلاتی وجود دارد، ولی نمی‌توان از آن ایراد زیادی گرفت که مخاطب را خسته کند. اگر شما از دوست‌دارن این شخصیت هستید و بازی‌های مربوط‌به آ‌ن‌ را تجربه کردید این بازی می‌توان گزینه‌ای خوب برای شما باشد هرچند که مانند سایر آثار مجموعه خود موفق نیست!

منبع:زومجی


بازی SONIC AT THE OLYMPIC GAMES TOKYO 2020

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا