خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASAL RIAZIAN

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/7/20
ارسال ها
152
امتیاز واکنش
1,068
امتیاز
213
زمان حضور
37 روز 14 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع

بازی Candy Crush Saga

Candy Crush Saga بازی پرطرفدار و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی رنگارنگ در سبک بازی های پازل برای سیستم عامل اندروید می باشد که با بیش از پانصد میلیون بار دانلود از گوگل پلی در رده ی اول بازی های Casual قرار دارد و گرافیک اچ دی رنگارنگ و سبک پازلی متفاوت آن باعث شده لقب یک بازی اعتیادآور را به خود بگیرد! در این بازی شما می بایستی که با سرعت بالا آبنبات های شبیه به هم را کنار یکدیگر قرار دهید و چهارصد مرحله ی بسیار متنوع و چالش برانگیز را پشت سر بگذارید! انواع آبنبات های رنگارنگ با طراحی های بسیار واقعی، دستاوردهای متعدد برای حذف سریع تر آب نبات های وجود و مراحل بسیار متنوع به دور از هرگونه تکراری همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه یک بازی متفاوت پازلی را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان بیاورد.
بازی Candy Crush Saga برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ و در شبکه اجتماعی فیسبوک توسط استودیو کینگ منتشر شد و دیری نپایید که به دلیل استقبال بسیار زیاد، نسخه‌های دستگاه‌های موبایل آن نیز منتشر شد. iOS، اندروید، ویندوز فون و ویندوز 10، پلتفرم‌هایی بودند که این بازی برای آنها منتشر شد و بازی بسیار موفق Candy Crush Saga، تبدیل به یک پدیده در میان گیمرهای کژوال (کسانی که گیم را به صورت جدی دنبال نمی‌کنند و فقط به عنوان تفریح آن را انجام می‌دهند) شد.

مراحل جذاب و متعدد، گیم‌پلی اعتیاد آور و سادگی، همه و همه دست به دست هم دادند تا این بازی به یک بازی بسیار موفق تبدیل شود و کسانی که برای گذراندن کمی وقت قصد داشتند با موبایل خود بازی کنند، Candy Crush Saga به یکی از بازی‌های همیشگی آنها تبدیل شده بود. البته گیمرهای حرفه‌ای هم به نوعی جذب این بازی شدند و پس از یک مبارزه سخت و نفس‌گیر آنلاین یا آفلاین، علاقه‌مند بودند که چند مرحله‌ای از بازی Candy Crush را انجام دهند.

بازی کندی کراش،‌ مانند بسیاری از بازی‌های کژوال هم رایگان است و هم داستان خاصی ندارد و کل پروسه بازی، به رد کردن مراحل مختلف خلاصه می‌شود. با این حال استودیو کینگ سعی کرده داستانی بسیار سطحی با شخصیت‌هایی که به دنیای بازی بخورند، برای آن درست کند و خب اگر بخواهیم روراست باشیم، هیچ کسی این نوع بازی‌ها را برای داستانشان بازی نمی‌کند.
بازی از بخش‌های بسیار زیادی تشکیل شده که هر کدام از این بخش‌ها، شامل ۱۵ مرحله هستند که برای اتمام هر مرحله، باید به یک هدف خاصی دست پیدا کنید. نکته بسیار جالب،‌ فضای بسیار شاد و رنگی آن است که به خوبی با اسم بازی هم‌خوانی دارد. گیم‌پلی بازی هم کاملا تداعی‌گر بازی‌‌های قدیمی دوز مانند است که شما باید سه مهره هم‌رنگ را در کنار هم قرار دهید تا آنها حذف شوند. در این میان استودیو کینگ برای اینکه از تکرار جلوگیری کند، دست به خلاقیت‌هایی در گیم پلی بازی زده است.
یکی از این خلاقیت‌ها، تنوع بسیار زیاد مراحل بازی است به این صورت که تا زمان نوشتن این مطلب،‌بازی بیش از ۱۲۵۰ مرحله دارد و استودیو کینگ پیوسته بازی را با مراحل جدید، بروزرسانی می‌کند. از طرف دیگر، مراحل مختلفی در بازی وجود دارد. در یکی از این مراحل، باید تعدادی خانه خاص را حذف کنید یا در نوع دیگری باید در مدت زمان محدودی، امتیاز خاصی به دست آورید یا در نوع دیگری از مراحل، باید تعدادی میوه را به پایین صفحه بازی برسانید. در مراحلی که شما محدودیت زمانی ندارید، تعداد حرکات محدودی دارید که باید مرحله را با آن تعداد حرکت محدود به اتمام رسانید که اگر این کار را نکنید، مرحله را می‌بازید. البته هر مرحله، دارای یک امتیاز حداقل هم هست که اگر به این امتیاز نرسید (که خیلی کم پیش می‌آید که این اتفاق رخ دهد)، باز هم مرحله برای شما به اتمام نمی‌رسد و باید دوباره تلاش کنید. از طرف دیگر بنا به امتیازی که به دست می‌آورید، یک، دو یا سه ستاره به شما تعلق می‌گیرد که فقط جنبه تزيینی دارند و تغییری در روند بازی ایجاد نمی‌کنند.
یکی از نکات منفی بازی که می‌تواند برخی اوقات کمی آزار دهنده شود، این است که شما پس از رد کردن هر ۱۵ مرحله از بازی، به یک قفل می‌رسید که برای باز کردن آن چند راه پیشرو دارید. یک اینکه به سه تن از دوستان خود در شبکه اجتماعی فیسبوک درخواست بدهید و آنها درخواست شما را قبول کنند، دو این که می‌توانید مدتی در حدود ۲۴ ساعت صبر کنید تا یک مرحله برای شما باز شود و در صورت رد کردن آن مرحله، دنیای بعدی که ۱۵ مرحله بعدی در آن قرار دارد برای شما باز شود و یا اینکه مانند بسیاری از بازی‌های رایگان، با پرداخت پول واقعی دیگر صبر نکنید و به مراحل جدید برسید.
پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای Candy Crush به این صورت است که شما با پرداخت مقدار مشخصی پول (که این پول پرداختی می‌تواند از طریق پلی‌استور گوگل، اپ‌استور اپل و یا فیسبوک باشد)‌، تعدادی شمش طلا دریافت می‌کنید که می‌توانید با خرج کردن این شمش‌ها، علاوه بر باز کردن مراحل جدیدتر، تعدادی پاور‌آپ و قدرت بخرید که بتوانید راحت‌تر در مراحل پیش روید. این پاورآپ‌ها شامل امکان استفاده از آب‌نبات‌های خاص، حذف کردن خانه‌ای خاص و یا مدت زمان بیشتر در مراحلی که محدودیت زمانی دارند و موارد متنوع‌تر می‌شوند. به طور کلی،‌ بازی کندی کراش را می‌توانید عملا بدون پرداخت پول به جلو ببرید و Candy Crush مانند بسیاری از بازی‌های رایگانی که بدون پرداخت پول عملا نمی‌توانید در بازی پیشروی کنید، نیست. طبق آماری که اخیرا منتشر شده بود، ۹۷/۷ درصد کسانی که بازی را تجربه‌ کرده‌اند، تا به حال پولی برای آن پرداخت نکرده‌اند و فقط ۲/۳ درصد بازیکنان برای بازی پول خرج کرده‌اند.

بازی Candy Crush Saga، بازی‌ای است که مدت زمان زیادی از عرضه آن می‌گذرد اما استودیو کینگ نشان داده که کماکان این بازی را به عنوان بازی اول استودیو خود می‌شناسد و در طول سال‌ها کماکان مراحل جدیدی برای بازی طراحی و منتشر کرده است. بازی Candy Crush Saga، به چند دلیل یکی از بازی‌هایی است که باید برروی گوشی هوشمند همه نصب باشد. اول اینکه بازی رایگان است و حجمی ندارد، دوم اینکه برای وقت گذرانی‌های کوتاه (مانند زمانی که منتظر رسیدن اتوبوس هستید یا در مترو نشسته‌اید تا به مقصد برسید) بسیار مناسب است و سوم اینکه برای تمام دستگاه‌های موبایل در دسترس است و شما اگر چند موبایل یا تبلت دارید، می‌توانید بازی خود را به صورت همزمان برروی چند دستگاه به جلو ببرید. از طرف دیگر، اگر شما از بازی خوشتان نیامد، به راحتی و بدون هیچ ناراحتی می‌توانید آن را پاک کنید زیرا بازی رایگان است و شما برای آن هیچ پولی پرداخت نکرده‌اید!

منبع: زومجی


بازی Candy Crush Saga

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا