خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASAL RIAZIAN

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/7/20
ارسال ها
152
امتیاز واکنش
1,068
امتیاز
213
زمان حضور
37 روز 14 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع

بازی Juicy Realm‏

بازی Juicy Realm با ایده ای جالب و داستانی خاص عرضه شده است و به نوعی یک سنت شکنی متفاوت در داستان آن دیده می شود. ماجرا به دنیایی مربوط می شود که در آن، انسان ها با تهدیدی بزرگ رو به رو هستند. انسان ها همیشه به عنوان رأس زنجیره غذایی بودند و گیاهان و جانوران همیشه جزو بخش های بعدی به حساب می رفتند. این مسئله باعث شد تا انسان ها هزاران سال گیاهان و جانوران را شکار کرده و از آن ها تغذیه کنند. اما صبر گیاهان به پایان رسیده و آن ها بالاخره برای پایان دادن به این زنجیره دست به کار می شوند. گیاهان برای میلیون ها سال تلاش کردند تا خود را توسعه داده و تکامل دهند و بالاخره زمان کامل شدن روند تکامل آن ها از راه می رسد! آن ها حالا می توانند با جوانه زدن دست و پا به بدنه خود، به موجوداتی متحرک و عجیب تبدیل شوند!
در بازی Juicy Realm داستان در مورد انتقام گیاهان علیه انسان هاست! اگرچه که گیاهان و میوه ها همیشه نماد سرسبزی، طراوت، مهربانی و چیزهایی مشابه هستند، اما در بازی Juicy Realm موضوع کاملاً متفاوت است و این بار شما قرار است چهره ای شیطانی از گیاهان را ببینید! میلیون ها سال انتظار به پایان رسیده و حالا یک امپراطوری مخفی از گیاهان و میوه های جهش یافته ایجاد شده است. آن ها در حال آماده سازی برای افروختن یک جنگ تمام عیار علیه انسان ها هستند تا انتقام چندهزار ساله خود را از آدم ها بگیرند! در بازی Juicy Realm شما در نقش شخصیت قهرمان داستان می بایست به سرزمین های تحت تسخیر میوه ها بروید و در یک گیم پلی هیجان انگیز و ماجراجویانه، این موجودات جهش یافته را از بین ببرید و مانع فروپاشی بشریت شوید! شما باید در نقش نماینده انسان ها، تلاش کنید شرایط طبیعت به شکل سابق باقی مانده و انسان ها همچنان در رأس زنجیره غذایی باقی بمانند! اما برای اینکه این مأموریت مخاطره آمیز را با موفقیت انجام دهید باید تلاش بسیاری کنید. سبک بازی Juicy Realm به صورت نقش آفرینی و از نمای بالا به صورت سوم شخص است. مثل خیلی از بازی های سبک Rougelike در بازی سرزمین میوه ها نیز می توانید به صورت آزادانه به اطراف حرکت کرده و در قالب یک گیم پلی Fast-paced به دشمنان حمله کنید و آن ها را نابود کنید. در طول این مأموریت مهم، شما دوستان و همراهانی نیز خواهید داشت. همچنین می توانید از آیتم های مختلف مثل سلاح های متنوع در طول مراحل بازی استفاده کنید و حسابی سرگرم شوید.

منبع:فارسروید


بازی Juicy Realm‏

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا