خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
تصورات غلط رایج درباره سفر کم هزینه

بعضی از افراد ایده مسافرت کم خرج را دوست ندارند. آن ها فکرمی کنند با این کار همیشه در طول سفر درگیر این هستند که کمتر خرج کنند و نمی توانند لحظات شادی را بگذرانند. اما شاید سفر کم هزینه به این معنی باشد که همیشه قبل از خرج کردن پول کمی بیشتر فکر کنید که پول را برای چه چیزی هزینه می کنید. می خواهیم از سوءتفاهماتی بگوییم که درباره سفرهای کم هزینه در بین مردم وجود دارد، در ادامه الی گشت را همراهی کنید.

اگر بخواهم مدام به این فکر کنم که باید پول کمتری خرج کنم لحظات خوبی نخواهم داشت

دوست دارم به این باور برسم که بهترین چیزها در زندگی رایگان هستند، این چیزی است که همه کسانی که سفرهای کم خرج را تجربه می کنند به خوبی آن را می دانند. صحبت کردن با افراد محلی لحظات بسیار شادتری را برای شما به وجود می آورد تا اینکه بدون اعتنا به فرهنگ اطراف در استخری آرام به شنا کردن مشغول باشید.

اگر به دنبال سفر کم خرج باشم باید برای هر چیزی چانه بزنم

ممکن است لازم باشد که در بعضی از جاها چانه بزنید اما به خاطر داشته باشید که این بخشی از فرهنگ برخی از کشورهاست! پس، اگرچانه نزنید مجبور هستید خیلی بیشتر از مبلغ لازم را پرداخت کنید. مجبور نیستید چانه بزنید اما این بهترین راه برای داشتن چیزی با قیمت مناسب است.

اگر مسافرت کم هزینه بخواهم نمی توانم تمام نقاط توریستی را ببینم

اگر واقعا در نظر دارید که از جاذبه ای خاص دیدن کنید آن کار را انجام دهید. اما اگرسفری کم خرج انجام می دهید باید قبل از رفتن به هر جاذبه گردشگری ار خود بپرسید که آیا به بازدید این جاذبه نیاز دارم؟ اگر فقط برای این سفر می کنید تا از نقاط گردشگری بازدید کنید شاید بهتر باشد کمی مردم اطراف و غذاهای محلی آن ناحیه را هم در نظر بگیرید.

سفر کم هزینه سفر ایمنی نیست

افرادی که سفر کم هزینه انجام می دهند افراد غیرمسئولی نیستند بلکه آن ها خیلی زیاد مراقب این هستند که سفر امنی داشته باشند. ارزانی به معنی خطر بیشتر نیست.

هاستل جای کثیفی است

تا حالا چندین بار به هاستل هایی رفتم که کثیف بودند اما به هتل های سه یا چهار ستاره زیادی هم رفتم که آن ها هم چندان تمیز نبودند. در هر نوع محل اقامتی مکان های خوب و بد وجود دارد. شما می توانید هاستل های بسیار زیبا و تمیزی را هم پیدا کنید.

سفر کم خرج برای افراد خسیس است

نه! سفر کم هزینه برای کسانی است که به دقت پول خرج می کنند. وقتی نمیتونید از همه امکانات هتل استفاده کنید چرا باید هتلی گران با ساحل اختصاصی داشته باشید؟ اگر پول زیادی دارید آن را صرف داشتن تجربه هایی کنید که برای شما اهمیت بیشتری دارند.

فقط وقتی ورشکسته شده باشم باید سفر کم خرج انجام دهم

اتفاقا بر عکس! ما فقط دوست نداریم پول خود را هدر دهیم. گاهی فقط کمی دور شدن از نقاط گردشگری باعث می شود بتوانید رستوران های خیلی ارزان تری پیدا کنید.

اگر بخواهم سفری کم هزینه انجام دهم باید اتاق خود را با دیگران شریک شوم

تقریبا همه هاستل ها اتاق های شخصی دارند. اگر دو نفره هستید بهتر است که در هتل هم اتاق دو تخته سفارش دهید تا هزینه های شما کمتر شود.

منبع: الی گشت


تصورات غلط رایج درباره سفر کم هزینه

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا