خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
معرفی هتل گرند اس استانبول | ۴ ستاره

هتل گرند اس استانبول | Grand S Istanbul hotel

هتل چهار ستاره گرند اس استانبول (Grand S Istanbul hotel) دارای اتاق های بزرگ و با مبلمان مدرن و مجهز می باشد. هتل در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد و در سال ۲۰۱۰ مورد بازسازی کلی قرار گرفت و با ۱۰۹ اتاق فعالیت می کند. در ادامه با ما در الی گشت همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، انواع خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله ی هتل گرند اس استانبول را با مرکز شهر به تفصیل مورد بررسی قرار دهیم.

از جمله امکانات رفاهی هتل می توان به دارا بودن پارکینگ پولی و اینترنت بی سیم رایگان در تمامی قسمت ها اشاره کرد. اگر شما با مقاصد کاری به سفر رفته اید می توانید از اتاق جلسات و خدمات آن مانند دستگاه فکس و فتوکپی استفاده کنید. پذیرش به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات شما می باشد و می توانید از فروشگاه های هتل خرید کنید. اتاق ها ساعت ۲ بعد از ظهر به شما تحویل داده خواهند شد و برای تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲:۳۰ عصر زمان خواهید داشت. کارمندان هتل می توانند به زبان های ترکی، انگلیسی و آلمانی با شما صحبت کنند. همچنین صبحانه نیز برای مهمانان هتل رایگان سرو می شود.

اتاق های سیگار ممنوع

تهیه هوای مطبوع

اتاق های سیگار ممنوع

گاو صندوق

کرایه اتومبیل

آسانسور

اتاق خانواده

امکانات برای افراد دارای محدودیت های جسمی

ویلچر

خدمات خشکشویی و اتوشویی با پرداخت هزینه

خدمات ارز

پذیرش ۲۴ ساعته

امکانات تفریحی هتل گرند اس استانبول

هتل اسپا و مرکز سلامتی می باشد که می تواند خستگی یک روز گردش حسابی در خیابان های استانبول را کاملا رفع کند. می تواند در استخر شنای سرپوشیده و یا فضای باز هتل شنا کنید و یا اگر خیلی اهل ورزش کردن هستید از مجموعه بدنسازی آن استفاده کنید. از دیگر امکانات رفاهی هتل گرند اس استانبول می توان به جکوزی، تراس آفتاب، چتر آفتاب و داشتن غذاهای حلال اشاره کرد.

رستوران های هتل:

رستوران لیتروس: رستورانی به صورت انتخابی از منو و بوفه که غذاهای محلی و بین المللی سرو می کند و برای تمامی وعده های غذایی می توانید از آن استفاده کنید.

کافه دافته: برای سفارش دادن انواع نوشیدنی های سرد و گرم و یا نوش جان نمودن خوراکی های سبک مانند اسنک می توانید کافه دافنه را انتخاب کنید.

امکانات اتاق های هتل

اتاقی ها دارای اینترنت بی سیم رایگان هستند. مهمانان می توانند از هوای مطبوع اتاق ها لـ*ـذت ببرند. از جمله امکانات آن ها تلوزویون ال سی دی، لوازم آرایشی بهداشتی رایگان که روزانه شارژ می شوند، نظافت روزانه، حوله حمام، میز، گاو صندوق، تلفن، سرویس بیدار باش، مینی بار، دستگاه چای ساز، دسشویی و حمام اختصاصی، سشوار، دمپایی و یخچال می باشد.

انواع اتاق های هتل

اتاق های استاندارد: این اتاق ها ۲۱ متر مربع وسعت دارند و دارای یک تـ*ـخت کینگ سایز یا دو تـ*ـخت تویین هستند و دو بزرگسال همراه ۱ کودک می توانند در آن اقامت کنند.

اتاق های خانواده: اتاق هایی با ۳۵ متر مربع وسعت که دارای دو تـ*ـخت سینگل یا یک تـ*ـخت دابل می باشند و می توانند میزبان ۲ بزرگ سال یک کودک خردسال باشند.

فاصله هتل تا جاذبه های استانبول

مسجد لاله لی:تا شما ۱۰ کیلومتر فاصله دارد و اگر تاکسی بگیرید حدود ۲۸ دقیقه بعد از آن و اگر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید ۳۸ دقیقه بعد به مقصد خود می رسید.

کلیسای چورا:۹ کیلومتر تا هتل فاصله دارد که اگر تاکسی سوار شوید بعد از ۱۵ دقیقه و اگر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید در حدود ۴۰ دقیقه بعد به مقصد خود خواهید رسید.

کتابخانه سلیمانیه: کتابخانه ۹.۳ کیلومتر دورتر است که با تاکسی ۲۵ دقیقه ای و با مترو حدود ۴۵ دقیقه بعد به آن خواهید رسید.

مسجد سلیمانیه: هتل گرند اس استانبول از این مسجد ۳ کیلومتر دورتر است که با تاکسی ۲۵ دقیقه ای و با مترو حدود ۴۵ دقیقه بعد به آن خواهید رسید.

بازار ادویه و بازار بزرگ استانبول: ۹ کیلومتر با شما فاصله دارد. اگر تاکسی بگیرید ۳۱ دقیقه ای به این بازار خواهید رسید و می توانید با تراموا و اتوبوس بعد از ۴۰ دقیقه بازار را ببینید.

موزه پرا:این مزوه حدودا ۳۰۰ متر از شما دورتر است که پیاده حدودا ۷ دقیقه ای خواهید رسید.

ایاصوفیه: ۶ کیلومتر تا شما فاصله دارد. می توانید با تاکسی ۳۹ دقیقه ای به آنجا بروید. ترکیبی از تراموا و مترو شما را ۴۵ دقیقه ای به آنجا می رساند.

برج گالاتا:حدود ۹ کیلومتر از شما دورتر است. اگر اهل پیاده روی هستید، می توانید طی ۲ ساعت به این برج برسید. تاکسی هم شما را ۲۴ دقیقه ای و متروی M2 نیز حدودا ۴۲ دقیقه ای می رساند.

کلیسای سنت آنتونی پادوا: از شما ۸ کیلومتر دورتر است که با تاکسی ۲۰ دقیقه ای و با مترو ۱۵ دقیقه ای می رسید.

خیابان استقلال: ۵ کیلومتر با شما فاصله دارد که اگر با تاکسی می روید ۱۵ دقیقه و با مترو ۳۰ دقیقه ای می رسید.

میدان تکسیم: ۶ کیلومتر تا شما فاصله دارد که با تاکسی ۲۶ دقیقه بعد خواهید رسید. اگر ترجیح می دهید که با مترو بروید، ۵۰ دقیقه در راه خواهید بود.

فرودگاه آتاتورک استانبول: ۹ کیلومتر تا شما فاصله دارد. اگر ترافیک نباشد و تاکسی بگیرید، حدودا ۲۲ دقیقه بعد به فرودگاه می رسید. مترو هم شما را حدود ۳۸ دقیقه بعد به این فرودگاه خواهند رساند.

فرودگاه سابیها: ۳ کیلومتر فاصله تا این فرودگاه دارید. با ترکیب مترو و اتوبوس می توانید حدودا بعد از ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به فرودگاه برسید و اگر تاکسی بگیرید، ۴۵ دقیقه در راه خواهید بود.

منبع: الی گشت


معرفی هتل گرند اس استانبول | ۴ ستاره

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا