خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
هتل آرت آتن | Art Hotel Athens

این هتل در بوئنوس آتلون مرکزی آتن، ساختمانی که در سال ۱۹۳۰ بازسازی شده، این هتل های شیک در نزدیکی تئاتر ملی قرار دارد. ایستگاه متروی Omonoia در ۱۰ دقیقه از هتل آرت آتن است. اتاق های پیشرفته طراحی شده اند و دارای مبلمان معاصر هستند که یک فضای زیبا را ایجاد می کنند. هتل آرت آتن دارای سالن چند منظوره بزرگ، میزبانی نمایشگاه های هنری و گالری ها است. این هتل در فاصله ی نزدیکی از موزه باستانشناسی، آکروپلیس و منطقه Plaka باستانی واقع شده است.

خدمات رفاهی هتل آرت آتن

شبانه روزی در خدمت شما هستند و امکاناتی همچون انبار چمدان، تبدیل ارز، امکانات تور/بلیط و تحویل سریع و بدون معطلی اتاق را در اختیارتان قرار می دهد. برای خانواده های مهمان در اتاق های خانوادگی اقامت بهتری را بوجود می آورد. می توانید در فضای هتل سری به گالری های موقتی بزنید. حیوانات خانگی حق ورود ندارند. امکانات اتوکشی و خشکشویی در دسترس شماست. مرکز تجاری شبانه روزی، فضای کنفرانس و یک اتاق جلسه نیز یکی دیگر از امکلنات هتل است. تلویزیون به همراه صرف قهوه و چای یا روزنامه در لابی شما را سرگرم نگه داشته و تهویه مطبوع آن، دمای هوا را در همه فصول متعادل نگه می دارد. فروشگاه هتل لوازم ضروری و مورد نیازتان را ارائه می دهد. صبحانه با پرداخت هزینه اضافی هر روزه سرو می شود. کارکنان هتل به ۵ زبان ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، اسپانیایی و یونانی صحبت می کنند. فضای پارکینگ موجود و شامل هزینه اضافی می گردد. سیگار کشیدن آزاد است. اینترنت سیمی رایگان، وای فای در بخش های عمومی و خدمات نگهبانی نیز از دیگر خدمات است. ورود به هتل آرت آتن از ساعت ۱ بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت ۱۲ ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل آرت آتن

هتل یک رستوران پیشنهاد می دهد. یک سالن در بخشی از هتل واقع شده است که در آن مهمانان می توانند از نوشیدنی هایش استفاده کنند. رستوران این هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته خدمات اتلق را نیز ارائه می دهد.

امکانات اتاق های هتل

همه ۳۰ اتاق، طراحی شهری بسیار زیبایی دارند و با امکاناتی همچون میز مطالعه، یخچالی کوچک، یک مبل راحتی و تلویزیون صفحه تـ*ـخت در اختیارتان قرار داده می شود. حمام شامل سشوار، وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، دمپایی و حوله می باشد. اتاق ها، دارای تهویه مطبوع، کنترل تنظیم هوای اتاق، دیوارهای ضد صداو تلفن می باشند. امکانات چای و قهوه و وای فای رایگان را در اتاق ها خواهید دید. و خدمات روزانه اتاق ها انجام می شود.

انواع اتاق های هتل آرت آتن

بیشترین مساحت اتاق ها ۴۰ مترمربع است که برای سوئیت جونیور می باشد و کمترین متراژ اتاق ها ۲۴ مترمربع است که مربوط به اتاق استاندارد است.

سوست جونیور: این اتاق ها ۲۸ متر مربع متراژ به همراه دوش و وان در حمام دارد. یک تـ*ـخت کینگ دو نفره در آن ها تعبیه شده است.

اتاق دابل: این اتاق ها ۱۸ متر مربع متراژ به همراه دوش و وان در حمام دارد. یک تـ*ـخت بزرگ دونفره در آن ها تعبیه شده است.

اتاق خانواده: این اتاق ها ۲۸ متر مربع متراژ به همراه دوش و وان در حمام دارد. یک تـ*ـخت بزرگ دونفره و یک سوفا در آن ها تعبیه شده است.

اتاق تویین: این اتاق ها ۱۶ متر مربع متراژ به همراه دوش و وان در حمام دارد. دو تـ*ـخت یک نفره در آن ها تعبیه شده است.

اتاق تریپل: این اتاق ها ۲۲ متر مربع متراژ به همراه دوش و وان در حمام دارد. سه تـ*ـخت یک نفره در آن ها تعبیه شده است.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر آتن

موزه باستان شناسی ملی آتن، دانشگاه اقتصاد و تجارت آتن، موزه اسطوره شناسی، میدان اومانیا و بسیاری از دیگر جاذبه ها تا این هتل ۴ ستاره بسیار نزدیک است.

ناحیه خیابان خرید ارمو: ۱٫۷ کیلومتر دورتر است. با ۲۱ دقیقه پیاده روی یا ۱۰ دقیقه رانندگی به این محل می رسید. با اتوبوس این مسافت را ۱۵ دقیقه ای طی می کنید.

میدان های دکسامنی و کلوناکی: ۱٫۶ کیلومتر تا شما فاصله دارند. ماشین ۱۳ دقیقه ای و اتوبوس خط ۲۲۴ شما را ۱۴ دقیقه ای به این میدان ها می رسانند. پیاده ۲۳ دقیقه در راه خواهید بود.

میدان موناستراکی: این میدان، ۱٫۴ کیلومتر فاصله دارد که پیاده حدود ۱۸ دقیقه و با مترو ۱۰ دقیقه ای طول می کشد. تاکسی ۱۲ دقیقه ای شما را به این محل می رساند.

خیابان آدریانا: فاصله خیابان زیبای آدریانا تا مکان اقامت شما، ۵ کیلومتر است که پیاده حدود ۲۱ دقیقه و با مترو ۱۰ دقیقه ای طول می کشد. تاکسی ۱۴ دقیقه ای شما را به این محل می رساند.

آکروپولیس: این بنای تاریخی ۲٫۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارد که با مترو حدود ۱۷ دقیقه ای به این محل می رسید. با تاکسی ۲۰ دقیقه و پیاده حدود ۲۸ دقیقه تا اینجا راه دارید.

فرودگاه الفتریوس ونیزلوس: فرودگاه آتن، ۲۰ کیلومتر دورتر است که با ترانسفر فرودگاهی حدود ۴۱ دقیقه در راه خواهید بود.

منبع:الی گشت


معرفی هتل آرت آتن

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا