خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~BAHAR.SH~

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
13/10/20
ارسال ها
1,156
امتیاز واکنش
33,669
امتیاز
418
محل سکونت
...
زمان حضور
151 روز 7 ساعت 55 دقیقه
نویسنده این موضوع
موزه مهاجرت یکی از جالب ترین موزه های موجود در دنیا می باشد که در کشور استرالیا و در شهر ملبورن واقع شده است و اغلب گردشگران تور ملبورن در سفر خود به این شهر از موزه مهاجرت بازدید می کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی این موزه خاص بپردازیم به همین جهت اگر از علاقمندان به بازدید از موزه ها هستید در ادامه با لحظه آخر همراه باشید.

باید بدانید که از گذشته تا کنون افراد بسیاری از سرتاسر دنیا به کشور استرالیا و شهر ملبورن مهاجرت کرده اند، این امر عوامل متعددی دارد که برخی از آن ها عبارتند از آب و هوای مناسب، شرایط زندگی عالی و غیره. بالا بودن آمار مهاجرت به استرالیا دلیل اصلی تأسیس موزه مهاجرت در شهر ملبورن می باشد و در این موزه انواع فرهنگ هایی که به این کشور مهاجرت کرده اند به نمایش گذاشته شده اند.

هر یک از آثار موجود در موزه مهاجرت روایت گر یک داستان مخصوص می باشند و گردشگران تور استرالیا به هنگام بازدید از این مجموعه می توانند عشق، شکست، بلایلی طبیعی، امنیت، آزادی، خانواده، حس قربانی شدن و غیره را حس کنند و تحت تأثیر قرار بگیرند.

اگر از علاقمندان به سرگذشت افراد مهاجر، احساسات و فرهنگ آن ها هستید بازدید از موزه مهاجرت ملبورن را به شما توصیه می کنیم چرا که این موزه گنجینه ای از سر گذشت ها، فرهنگ ها و احساسات مهاجران به استرالیا می باشد.

اگر قصد سفر با تور ملبورن و بازدید از موزه مهاجرت را دارید باید بدانید که ساعت کاری این مجموعه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 5 عصر می باشد همچنین لازم به ذکر است که این موزه در خیابان فلیندرز 400 واقع شده است و گردگشران تور ملبورن می توانند با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی خود را به این مکان برسانند.

موزه مهاجرت در یک خانه‌ی قدیمی مجلل واقع شده و داستان‌های واقعی را از مردم سراسر دنیا روایت می‌کند که اکنون همگی در ملبورن زندگی می‌کنند و ملبورن را خانه‌ی خود می دانند. مجموعه‌ی دائمی این موزه، مجموعه‌ای تعاملی و جذاب است و نمایشگاه‌های موقتی نیز با موضوعات خاص، گاهی برپا می‌شود. بازدید از این موزه، اطلاعات کاملی در مورد اولین ساکنان اروپایی ملبورن را در اختیارتان می‌گذارد.





منبع: مجله های لحظه آخر / کجارو


موزه مهاجرت ملبورن | استرالیا

 
  • تشکر
Reactions: کوثر پورخضر
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا