خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MaSuMeH_M

کاربر فوق حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/1/21
ارسال ها
3,057
امتیاز واکنش
9,030
امتیاز
308
زمان حضور
25 روز 10 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع
Mario Maurer، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «Love of Siam»، فیلم سینمایی «A Little Thing Called Love» و فیلم سینمایی «Pee Mak» فعالیت داشته است.

بیوگرافی Mario Maurer:
Mario Maurer بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال 1367 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار Mario Maurer می‌توان به بازیگری در فیلم Take Me Home، فیلم Pee Mak و فیلم A Little Thing Called Love اشاره کرد.
Mario Maurer در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Mario Maurer در این سال، بازیگری در فیلم Take Me Home به کارگردانی Kongkiat Khomsiri محسوب می‌شود.
شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Mario Maurer بازی در فیلم Take Me Home بوده است. Mario Maurer سال 1395 در 28 سالگی در فیلم Take Me Home نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Kongkiat Khomsiri همکاری داشته است. Mario Maurer توانست با بازی در فیلم Take Me Home تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Nopachai Chaiyanam و Djuangjai Hirunsri بر تجارب او افزود.
Mario Maurer علاوه‌بر فیلم Take Me Home، سال 1392 در 25 سالگی در فیلم Pee Mak نیز بازی کرده است. Mario Maurer این‌بار با Banjong Pisanthanakun یعنی کارگردان فیلم Pee Mak و هنرمندانی چون Davika Hoorne، Nattapong Chartpong، Pongsatorn Jongwilak و Wiwat Kongrasri همکاری داشت.
در مجموع در کارنامه 30 ساله و بیوگرافی Mario Maurer آثار مهمی وجود دارد. همه 4 اثر مهم Mario Maurer در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار Mario Maurer در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر Mario Maurer در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی Mario Maurer درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی Mario Maurer بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم Take Me Home محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی Mario Maurer کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم Take Me Home محسوب می‌شود.


بیوگرافی ماریو مائورر | بازیگر

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: LIDA_M

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,422
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه



منبع:
ویکی پدیا
popslider


بیوگرافی ماریو مائورر | بازیگر

 
  • تشکر
Reactions: MaSuMeH_M
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا