خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:خبر گذاری مهر
بجنورد- دبیر انجمن کوراش با اشاره به قهرمانی اصفهان در هشتمین دوره رقابت‌های کوراش قهرمانی بانوان کشور، گفت: تیم‌های همدان و مازندران نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

کورش خسرویار در گفتگو با مهر با اشاره به برگزاری مسابقات کوراش قهرمانی بانوان کشور اظهار داشت: هشتمین دوره این بازی‌ها از تاریخ ۲۰ الی ۲۱ اسفند ماه در بجنورد با حضور ۱۶۴ کوراش‌کار از ۲۳ استان برگزار شد.
دبیر انجمن کوراش تصریح کرد: نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها به اردوی تیم‌ ملی که از تاریخ ۱۵ فروردین سال آینده در بجنورد برگزار می‌شود، دعوت خواهند شد.
وی در ادامه به نتایج این دور مسابقات اشاره داشت و افزود: در وزن منفی ۴۸ کیلو نسرین محمد صالحی از اصفهان، زهرا جامعی از خراسان رضوی، اسما کهترپور از گلستان و نیکی کریمی از تهران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم(مشترک) را کسب کردند.
خسرویار گفت: در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم طاهره آذرپیوند از کهکیلویه و بویر احمد، لیلا سیاهوشی از همدان و مهناز مقدم از زنجان و آرزو سلیمی از چهارمحال و بختیاری نیز مدال‌های طلا، نقره و برنز را بر گردن آویختند.
دبیر انجمن کوراش خاطر نشان کرد: پردیس عیدی‌وند از اصفهان، زینب توسن از تهران و نسترن گلابتون از لرستان و ریحانه کریمی از خراسان رضوی در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم به عنوان نفرات برتر مشخص شدند.
وی در ادامه افزود: صدف بیرانود لرستان، مهیا اکبری از خراسان رضوی، آترا هاشم‌زاده از تهران و هدیه یزدانی از مازندران به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم وزن منفی ۶۳ کیلوگرم مشترک شدند.
خسرویار با اشاره به کسب مقام اول توسط دنیا آقایی از استان قزوین در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم عنوان کرد: مینا دیوسالار از مازندران، خدیجه حیدری‌نژاد از خراسان رضوی و زینب جلیلوند از لرستان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم مشترک را کسب کردند.
دبیر انجمن کوراش بیان کرد: در وزن منفی ۷۸ کیلوگرم نیز به ترتیب صبا کرمعلی از همدان، مریم پیمانی از لرستان، شیدا کیانی از همدان و الهه باغچقی از خراسان شمالی سکوهای اول تا سوم(مشترک) را فتح کردند.
وی در ادامه با اشاره به نفرات برتر وزن منفی ۸۷ کیلو تصریح کرد: زهرا باقری از خراسان شمالی، عظیمه معین‌زاده از کهکیلویه و بویراحمد و سمانه خجسته از مازندران و اعظم موسوی از تهران به عنوان نفرات اول تا سوم به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
خسرویار گفت: در وزن مثبت ۸۷ کیلوگرم نیز فاطمه برمکی از مازندران، سارا آقایی از گلستان و مینا آهن جان از خراسان شمالی و کیمیا آزموده از خراسان رضوی مدال‌های طلا و برنز این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.
وی در انتها با اشاره به قهرمانی استان اصفهان در هشتمین دوره رقابت‌های کوراش قهرمانی بانوان کشور گفت: تیم‌های همدان و مازندران نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.


اصفهان قهرمان هشتمین دوره رقابت‌های کوراش بانوان شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا