خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Cadman

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
22/2/21
ارسال ها
751
امتیاز واکنش
11,272
امتیاز
303
زمان حضور
31 روز 14 دقیقه
نویسنده این موضوع
شرکت بوئینگ از انجام موفق اولین پرواز پهپاد تهاجمی خود به نام لویال وینگمن خبر داده است. این پهپاد بر فراز مجموعه وومرا رنج استرالیا به پرواز درآمده است.





به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، دولت استرالیا بعد از پرواز موفق این نمونه اولیه سفارش خرید سه پهپاد تهاجمی دیگر را نیز به بوئینگ ارائه داده است. طراحی و تولید این پهپاد با همکاری نیروی هوایی ارتش استرالیا انجام شده و نتیجه سه سال مطالعه و تحقیق است.
پیش از این پرواز، موتور پهپاد یادشده، سیستم‌های کنترل و ناوبری و رابط‌های کاربری آن مورد بررسی و آزمایش قرار گرفتند. این پهپاد تمام خودکار زیر نظر یک ایستگاه کنترل زمینی و در مسیر و ارتفاع از قبل تعیین شده پرواز کرد. این پهپاد که در سال ۲۰۲۱ پروازهای آزمایشی دیگری نیز انجام خواهد داد هم به صورت انفرادی و هم در قالب گروهی قادر به انجام مأموریت‌های محوله است.
ارزش قرارداد ارتش استرالیا با بوئینگ برای تولید سه پهپاد جنگی دیگر ۱۱۵ میلیون دلار است و این پهپادها تا سه سال دیگر تولید و عرضه می‌شوند. این پهپادها برای تصمیم گیری در مورد هدف مورد حمله به هوش مصنوعی مجهز هستند و برخی انواع بمب و موشک سبک را نیز می‌توان بر روی آنها نصب کرد.


منبع خبرگزاری مهر


اولین پرواز پهپاد جنگی بوئینگ انجام شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا