خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

FaTeMé_KH

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/6/20
ارسال ها
444
امتیاز واکنش
16,229
امتیاز
303
زمان حضور
86 روز 14 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع
جان کانستبل (انگلیسی: John Constable‎؛ زاده ۱۱ ژوئن ۱۷۷۶ درگذشته ۳۱ مارس ۱۸۳۷) یک نقاش انگلیسی سبک رمانتیک بود. او که در سافک به دنیا آمده بود به خاطرنقاشی منظره دره ددهام معروف است، منطقه‌ای که اطراف خانه‌اش بود و الان به نام منطقه کانستبل شناخته شده‌است و وی با عاطفه فراوانی بر روی آن سرمایه‌گذاری کرد. او در نامه‌ای در سال ۱۸۲۱ به دوستش جان فیشر نوشت: «من محیط خودم را باید بهتر نقاشی کنم، نقاشی کلمه دیگری برای احساس است.»



مشهورترین نقاشی‌های او عبارتند از پارک ویونهو در سال ۱۸۱۶، دره ددهام سال۱۸۰۲ و گاری علف خشک در سال ۱۸۲۱. اگرچه الان نقاشی‌های او در بین محبوبترین و باارزشترین کارهای هنری بریتانیا قرار دارد، اما کانستبل هرگز از نظر مالی موفق نبود. او تا قبل از سن ۵۲ سالگی و انتخاب در آکادمی رویال عضو هیچ مؤسسه‌ای نشد. کارهای او در فرانسه، جایی که کارهای بیشتری نسبت به سرزمین مادری اش فروخت، با آ*غو*ش باز پذیرفته شده و الهام بخش مکتب باربیزون شد.



●منابع


  • مشارکت‌کنندگان ویکی‌پدیا. «John Constable». دردانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی، بازبینی‌شده در ۱۴ مارس ۲۰۱۴.
  • «John Constable». دریافت‌شده در ۱۴ مارس ۲۰۱۴.


جان کانستبل

 
  • تشکر
Reactions: Narín✿
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا