خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,127
امتیاز واکنش
21,578
امتیاز
418
سن
20
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به معاونت حقوقی مجلس خواستار پایان همکاری با آتیه داده پرداز شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، جعفر سمیعی که دومین ماه حضورش در باشگاه پرسپولیس را سپری می‌کند، پس از تغییر و تحولات در هیئت مدیره این باشگاه در اقدامی غیرمنتظره خواستار فسخ قرارداد آتیه داده پرداز شده است.
مدیرعامل قرمزها در نامه ای به معاونت امور حقوقی مجلس، این معاونت را نهاد مسئول حل اختلاف قرارداد پرسپولیس و آتیه داده پرداز دانست و نوشت که به خاطر «عدم ایفای تعهدات» توسط آتیه داده پرداز، قرارداد باید فسخ شود تا آن ها به این شکل جلوی ضررهای بیشتر را بگیرند.

این در حالی است که قرارداد پرسپولیس با آتیه داده پرداز سه ساله است و بعید به نظر می‌رسد کارگزار اسپانسری سرخ ها به این سادگی ها حاضر به فسخ قرارداد شود.

باشگاه پرسپولیس و آتیه داده پرداز در هفته های اخیر به دلیل درخواست سرخ ها برای تزریق منابع مالی وارد کشمکش شده بودند و حالا قرمزها رسما خواستار فسخ قرارداد شده‌اند.


پرسپولیس خواهان فسخ با آتیه داده پرداز/ نامه سمیعی: این اسپانسر را نمی‌خواهیم

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا