خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,530
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
این هفته آغاز دوره رویانی در جنین است. از حالا تا ده هفته دیگر تقریبا تمام دستگاههای بدن جنین شما تکامل یافته و شروع به فعالیت می کند.
درهفته چهارم بارداری - چه انتظاری می رود
کودک من در چهار هفته بارداری چه کاری انجام میدهد


فرزند شما به زودی به خانه جدید خود خواهد رسید، که در آن هشت ماه آینده رشد خواهد کرد سفر خود را از لوله فالوپی به رحم خود انجام داد و خود را در داخل رحم قرار داد ، بعضی از زنان قسم می خورند که می توانند احساس کنند این اتفاق می افتد و این احساس را سبک دردناکی گزارش می دهند، در حالی که دیگران می گویند که آنها دارای نور چشم هستند.

به محض این که توپ گرانبهای ساخته شده از سلول ها به خانه جدیدش برسد، شروع به تقسیم شدن در دو قسمت می کند ، نیمه ای که در حال حاضر جنین نامیده می شود و به کودک شما تبدیل می شود، نیمه دیگر به جفت تبدیل می شود، که در طول هشت ماه آینده، نوزاد شما را رشد میدهد.



اتفاقات روی داده در هفته چهارم بارداری بر جنین ومادر
جنین شما ممکن است کوچک باشد اما مشغول است! در این هفته، کیسه آمنیوتیک اطراف آن تشکیل می شود و سه لایه مشخص از سلول ها وجود دارد که در قسمت های مختلف بدن نوزاد شما رشد می کند.اندودرم لایه داخلی است - سیستم گوارشی، کبد و ریه ها را در بر می گیرد.

لایه مزودرم لایه ی پوست و مو
مزودرم لایه میانی است، که به قلب نوزاد شما، انـ*ـدام های ****، استخوان ها، کلیه ها و عضلات تبدیل می شود و اکوادور لایه بیرونی است - این لایه پوست، مو و چشم نوزادان شما را تشکیل می دهد.



رشد جنین در بارداری
شرایط بدن در چهار هفته اول بارداری
اگر آزمایشات تست خونی حاملگی را در این هفته انجام دادید، این امر مثبت خواهد بود (برای آزمایش بارداری ادرار ممکن است چند روز زودتر نشان دهد) این یعنی که بدن شما می داند که باردار است و آماده است،

زمان مهم! بعضی از زنان در این مرحله به طور کامل از این که بچه رو به رشد در درونشان است را میفهمند، بعضی از علائم اولیه بارداری مانند نوسانات خلقی، التهاب و گرفتگی را تجربه می کنند.

همانطور که بلستوسیست شروع به اتصال به رحم شما می کند، حدود 30% زنان ممکن است برخی از خونریزی های لانه گزینی را تجربه کنند.

اینگونه توضیح می دهند که بسیار آسان است که خونریزی های لانه گزینی را برای یک دوره عادت شدی زود هنگام با علائمی قبل از قاعدگی، مانند گرفتگی، نفخ و تغییرات خلقی در دوران بارداری نیز تجربه کنید.

اختلاف یک دوره عادت شدی و خونریزی لانه گزینی، طول خونریزی، رنگ خونریزی و شدت جریان خون است.خونریزی لانه گزاری نشانه ای نیست که در بارداری مشکلی وجود بیاورد و هیچ ارتباطی با خونریزی و سقط جنین وجود ندارد.
گنادوتروپین کوریونی انسان
این هورمون بارداری است ، که باعث می شود خط اضافی در آزمون حاملگی شما ظاهر شود ، در حالی که در مورد تست های حاملگی صحبت می شود، مهم آن است که توجه داشته باشید، می توانید بیش از یک هفته طول بکشد تا بدن شما شروع به تولید هورمون های بارداری بکند که بتواند بارداری را انجام بدهد.اگر یک دوره عادت شدی نداشتید و جواب آزمایش منفی داشتید، در هفته بعدی یک آزماش دیگر انجام دهید.



بدن در ماه های اولیه بارداری چه شرایطی دارد
علائم رایج در چهار هفته چه چیزهایی هستند؟
خونریزی لانه گزینی: همانطور که در بالا ذکر شد، اگر شما یک هفته قبل از اینکه یک دوره عادت شدی را تجربه کردید یا کمی عادت شدید، این ممکن است خونریزی لانه گزینی باشد.

تنها درصد کمی از زنان خونریزی لانه گزینی را تجربه می کنند، بنابراین نگران نباشید.

#نمناک


وضعیت جنین و مادر در هفته چهارم بارداری

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا