خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,896
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت تا سال 1400 یک ماهواره ایرانی با دقت تصویربرداری 1 متر را به مدار زمین پرتاب خواهیم کرد و یکی از برنامه‌های سازمان فضایی کشور اعزام فضانورد ایرانی به فضا است.


محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم آغاز هفته جهانی فضا عنوان کرد این روزها ما با مسائلی چون زیست محیطی و بوروکراسی درگیر شده‌ایم و سهم خود در حوزه فضا را فراموش کرده‌ایم. از این رو هفته فضا برای ما فرصت ارزشمندی به شمار می‌رود تا بتوانیم در حوزه فضایی بیش از پیش فعالیت کنیم. آذری جهرمی تاکید کرد در 2 سال گذشته که ما فعالیت خود را با شعار توسعه کاربردهای فضایی شروع کردیم، تعدادی زیادی از افراد ما را مسخره کردند، اما هم‌اکنون شاهد رشد استارتاپ‌های فضایی به کمک تلاش‌های سازمان فضایی در حوزه توسعه صنایع فضاپایه هستیم.


پرتاب ماهواره ایرانی با قدرت تصویربرداری 1 متر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه اظهار کرد ما در حوزه فضا سعی داریم زمینه اعزام فضانورد ایرانی به فضا را مهیا سازیم. آذری جهرمی افزود همچنین تا سال 1400 یک ماهواره ایرانی با دقت تصویربرداری یک متر در مدار زمین قرار خواهیم داد. وزیر ارتباطات در خصوص توسعه فناوری‌های فضایی در مسائل زیست محیطی افزود:


صرفه‌جویی حاصل شده از استفاده فناوری فضایی در برآورد سیل، به میزان کل سرمایه‌گذاری ما در صنعت فضایی نیست. این دستاورد از جمله فناوری‌هایی محسوب می‌شود که برخی به آن می‌خندیدند، اما هم‌اکنون به مرحله عملیاتی رسیده است. همچنین ما طی همکاری با سایر کشورها فضانورد ایرانی به فضا اعزام خواهیم کرد که این نوع تفکر و نگاه به صنعت فضایی است که حسادت کشور آمریکا را بر می‌انگیزد.


وزیر ارتباطات از پرتاب ماهواره ایرانی و تلاش برای اعزام فضانورد به فضا خبر داد

 
  • تشکر
Reactions: Parya_n و Shahin_79
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا