خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Nirvana

مدیر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
16/7/18
ارسال ها
1,286
امتیاز واکنش
34,304
امتیاز
443
زمان حضور
9 روز 5 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
رمان ۹۸ | دانلود رمان جدید
رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

استفاده جالب از خرس به عنوان تستر عسل!
در زمینه خرید و فروش عسل بی شک افراد منفعت طلبی حضور دارند که با انجام شیوه های منحصر بفرد خودشان ممکن است عسل های بی کیفیت را با قیمت های بسیار گران قیمتی بفروشند و این گونه شما با پرداخت هزینه های گران قیمت شاید موفق به خرید محصول مدنظرتان نشوید که بی شک افراد بسیار زیادی در این زمینه حضور دارند!

این در حالی است که بجز ما انسان ها برخی از حیوانات نیز عاشق عسل هستند که محبوب ترین آنها خرس ها می باشند که برای رسیدن به عسل حاضر به انجام هر کاری هستند! به همین دلیل یک زنبوردار با تجربه عسل ترکیه ای در طی تصمیمی جالب، اقدام به استفاده بهینه از خرس هایی کرد که هر چند مدت یکبار به کندوهای او حمله می کردند، گرفت.

آقای ابراهیم صدیف ترکیه ای یکی از با تجربه ترین افراد در زمینه پرورش زنبور می باشد که از قرار معلوم خرس ها همیشه به کندوهای عسل او حمله می کردند و در نهایت به او خسارت مالی وارد می کردند. او برای مقابله با این خرس ها اقدامات مختلفی را انجام داد که باز خرس های قدرتمند موفق می شدند و کندوها را از بین می بردند.

این به گونه ای بود که ابراهیم دیگر از ایستادگی و روش های مختلف برای جلوگیری از آسیب رساندن خرس ها به کندوهایش خسته و نا امید شد و به همین دلیل در اوایل ماه گذشته تصمیم گرفت تا از خرس هایی که به کندوهایش حمله می کنند، استفاده بهتری داشته باشد. او در این تصمیم رقبای خود را به همراه عسل تولیدی کندوهایش را به چالش کشید.



او در طی دو شب چند ظرف عسل را که حاوی عسل تولیدی خود و همکارانش بود را در ظرف ریخت و علیرغم عسل، یک کاسه مربای گیلاس نیز آماده کرد و با استفاده از یک دوربین دید در شب منتظر مهمانی از خرس های جویای عسل ماند. طبق خواسته او خرس به میز مهمانی آمد و در میان عسل های مختلفی که بر روی میز بود، ظرف " Anzer Bali " را انتخاب کرد و شروع به خوردن آن کرد.



این در حالی است که او در شب دوم جای عسل " Anzer Bali " را نسبت به شب اول تغییر داد و باز خرس این عسل را انتخاب کرد! جالب است بدانید که این عسل از شهد 90 گل تولید می شود و یکی از گران قیمت ترین عسل های جهان است و قیمت هر یک کیلوی آن 300 دلار می باشد.



ابراهیم گفت:" ما از یک طرف به دنبال زنبورها هستیم و از طرف دیگر خرس ها را می پذیریم. علیرغم اتفاقاتی که در گذشته افتاد، وقتی ویدیوهای ضبط شده را مشاهده می کنم، تمام آسیب هایی که به من وارد کرده اند را فراموش می کنم و آنها را دوست دارم."


کاری که مرد زنبوردار با خرس عسل خور کرد + عکس

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: -ZAℍЯმ-
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا