خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Nirvana

مدیر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
16/7/18
ارسال ها
1,286
امتیاز واکنش
34,304
امتیاز
443
زمان حضور
9 روز 5 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
ایتالیا یکی از زیباترین و جذاب ترین کشورهای دنیا با مقاصد گردشگری فراوانی می باشد که سالانه مورد انتخاب تعداد زیادی از گردشگران و توریست ها می باشد و علت اصلی آن نیز وجود سازه های قدیمی و خارق العاده ای است که با مشاهده آنها احساس آرامش به شما دست خواهد داد! اما آیا به دنبال مقصد آرامش بخش در شمال ایتالیا هستید؟!



مقصدی که ما برای شما انتخاب کرده ایم همانند یک بهشت گمشده در منطقه " Spiazzi " می باشد که در آن " Santuario Madonna della Corona " به طرز چشمگیری در گوشه صخره ای بصورت عمودی جای گرفته است و این در حالی است که این سازه ها با توجه به موقعیتی که در آن مخفی شده اند، به مدت دهه ها می باشد که جایگاه خود را حفظ کرده است و آسیبی به آن وارد نشده است.



جالب است بدانید که این سازه ها برای اولین بار در سال 1530 میلادی تاسیس شد و محیطی آرامش بخش و معنوی برای بسیاری از ساکنان این منطقه از جمله راهبان و کشیش ها می باشد که امروزه این کلیسا که گوشه ای کوه قرار گرفته است، برای گردشگران و مسافرانی که به دنبال آرامش و تاریخ هستند، باز می باشد و می توانند از آن دیدار نمایند.



با این حال در این موزه اشیاء هنری و تاریخی متعددی برای بازدیدکنندگان قرار گرفته است که اکثر این مجسمه ها توسط افراد معروفی چون " Ugo Zannoni " ساخته شده اند که طبیعتا با وجود طبیعت بکر این منطقه و همچنین سازه های آرامش بخش آن می توانید به آرامش روان و درونی برسید و سفر به این پناهگاه واقع در شمال ایتالیا را که به گفته خودشان واقع در میان زمین و بهشت است، ارزش دارد.


بهشت گمشده در گوشه ای از کوه!

 
  • تشکر
Reactions: آبیش
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا