خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Nirvana

مدیر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
16/7/18
ارسال ها
1,285
امتیاز واکنش
34,298
امتیاز
443
زمان حضور
9 روز 5 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
با هتل های خورشیدی شناور آشنا شوید
بعد از رسیدن به مقصد مورد نظرمان در هر نقطه ای که مسافرت می کنیم، اولین اقدامی که باید انجام دهیم این است که به دنبال هتلی متناسب با شرایط خودمان انتخاب کنیم تا بتوانیم در آن استراحت کنیم. با این حال تصوری که هر یک از ما در مورد هتل داریم، ساختمانی چند طبقه با تیم مجرب می باشد که دائما در حال خدمت رسانی به مهمانان خود می باشند.



اما شما چه نظری در مورد هتل های شناور دارید؟! یعنی اینکه شما سوار بر سازه ای شناور بر روی سطح آب شوید و در آن استراحت کنید! این بی شک خارق العاده می باشد و می تواند تجربه ای بی نظیر و منحصر بفرد باشد! اما توجه داشته باشید که این یک رویا نیست و بلکه حقیقت دارد و شما می توانید از هتل های شناور استفاده کنید و لـ*ـذت ببرید!



هتل های شناوری به نام " ANTHENEA " توسط معمار ناو دریایی به نام " Jean-Michel Duacancelle " طراحی و ساخته شده است که این هتل ها دوستدار محیط زیست هستند و علت اصلی آن هم این می باشد که در آن از پانل های خورشیدی استفاده شده که نیروی لازم آنرا را تولید و ذخیره می کند.



فضای داخلی این هتل کاملا منحصر بفرد و مدرن می باشد چرا که در آن از بروزترین ابزارها و وسایل ممکن بکار گرفته شده که از مهم ترین آنها می توان به اتاق نشیمن با ویویی به سمت دریا و همچنین وان آن اشاره کرد که می تواند این سفر چند روزه را نیز بهتر از حد ممکن سازد و سفر گران قیمت شما را لـ*ـذت بخش تر نماید.


هتل های خورشیدی شناور روی آب ! + تصاویر

 
  • تشکر
Reactions: آبیش
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا