خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Nirvana

مدیر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
16/7/18
ارسال ها
1,286
امتیاز واکنش
34,304
امتیاز
443
زمان حضور
9 روز 5 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
گوشی های هوشمند بی شک یکی از بزرگترین صنعت های جهان می باشد که در طول یک دهه توانست به میزان چشمگیری پیشرفت کند و از محبوبیت فراوانی برخوردار گردد و به همین دلیل شرکت های بزرگی در این صنعت حضور یافتند و با طراحی و ساخت گوشی های هوشمند موفق به جهانی شدن این صنعت شدند.

اما اخیرا خبرهایی حاکی از کشف آیفون 2137 ساله در رسانه های مختلف زده شد و این در حالی می باشد که تاریخچه این گوشی ها شاید به 20 الی 30 سال گذشته بازمی گردد! چنین چیزی ممکن نیست!! از قرار معلوم محققان در اطراف سد " Sayano-Shushenskaya " واقع در روسیه در حال بررسی و نظارت بودند که شروع به حفاری این منطقه کردند و با نتیجه جالبی روبرو شدند!



آنها بعد از حفاری متوجه شی ای جالب همانند آیفون سیاه رنگ می شوند که در واقعیت این یک سنگ گران قیمت از نوع سنگ لیگنیت می باشد که از گران قیمت ترین سنگ های جهان است. این واقعا جالب بود چرا که این بقایا متعلق به یک زن جوان در دو هزار سال گذشته می باشد که در دوره " Xiongnu " در یکی از روستاهای روسیه زندگی می کرد.



با این حال محققان بر این باور هستند که این زن جوان تدفین شده با آیفون باستانی، از آن به عنوان یک کمربند استفاده می کردند که در عین حال بسیار گران قیمت بودند. در این منطقه از روسیه قبرهای مختلفی که دارای سن بالایی می باشند وجود دارند که می توان از آنها برای تشخیص و بررسی زندگی های قدیمی استفاده کرد.



همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید، این آیفون باستانی دارای نقاط کوچکی نیز بر روی خود می باشد که توسط سنگ ها کوچک پر شده اند و اما از قرار معلوم تمام آنها سرجایشان نیستند!


کشف آیفون 2 هزار ساله دفن شده!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا