خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Nirvana

مدیر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
16/7/18
ارسال ها
1,286
امتیاز واکنش
34,304
امتیاز
443
زمان حضور
9 روز 5 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
لپ تاپ چوبی دیده بودید؟!
در عصری که همه شرکت هایی که در زمینه فناوری در حال کار و فعالیت می باشند، بیشتر آنها سعی بر این دارند تا بتوانند دستگاه های مجهز به جدیدترین و بروزترین ویژگی ها در اختیار مشتری قرار بدهند تا این گونه به فروش کلفی دست پیدا کنند. اما این در حالی است که یک شرکت از کشور پرو به نام " Carrascos " اخیرا لپ تاپی جدید و منحصر بفردی را تولید کرد که می تواند کمی جالب و در عین حال شوکه کننده باشد.

این کمپانی برای آنکه بتواند کامپیوتر را به دور افتاده ترین مناطق پرو نیز ارسال کند، تصمیم گرفت تا لپ تاپی تک بورد را روکش چوبی طراحی کند که ایده ای جالب و خاصی در نوع خودش می باشد. این لپ تاپ 10 اینچی بسیار سبک و مقرون به صرف می باشد. نام این لپتاپ " Wawalaptop " می باشد که قیمت 235 دلاری دارد که نسخه پیشرفته آن با تفاوت 35 دلاری به فروش میرسد.

با این حال می تواند این گونه گفت که این کمپانی در ابتدا به هیچ منفعت و سودی از این مسیر فکر نکرده است و بیشتر سعی بر این داشته تا بتواند با محصولی ارزان قیمت، استفاده از کامپیوتر را برای همگان امکان پذیر کند و از طرفی این لپ تاپ دوستدار محیط زیست نیز می باشد چرا که در آن از پنل خورشیدی بکار رفته است و با استفاده از آن نیز می تواند شارژ شود.



در اصل اولین لپ تاپ چوبی در سال 2015 میلادی رونمائی شد که نسخه 2.0 آن حاوی سیستم عامل لینوکس می باشد که این روزها در بازارهای جهانی عرضه شده است. با این حال هیچ مشکلی برای لپ تاپ پیش نخواهد آمد و در صورت بروز مشکل در بدنه، آنها می توانند آنرا با استفاده از جایگزین کردن بدنه جدید تعمیر کنند!



با این وجود عمر این لپ تاپ ها چیزی بیش از 15 سال خواهد رسید و تمام دانش آموزان در مدارس برای آموزش می توانند از این سری از ل تاپ ها استفاده نمایند و بی شک ایده این کار بسیار جالب و منحصر بفرد بود چرا که کودکان مناطق دور افتاده نیز می توانند به راحتی از این فناوری استفاده کنند.


لپ تاپ چوبی دیده بودید؟! + تصاویر

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا