خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Nirvana

مدیر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
16/7/18
ارسال ها
1,286
امتیاز واکنش
34,304
امتیاز
443
زمان حضور
9 روز 5 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
وقتی بعد از دو روز دوری بهترین دوستتو میبینی!
کودکان منبع احساسات کشف نشده ای هستند که گاها برخی از رفتارها و واکنش هایشان می تواند برای ما درس عبرتی باشد که سالیان سال شاید آنرا تجربه نکرده ایم و به دست فراموشی سپرده ایم. با این حال آنها هیچ زمان نمی توانند احساسات خود را از سایر کودکان پنهان سازند و در هر شرایطی از آن رونمایی می کنند.

با این حال اخیرا تصاویری از دو دوست که یکدیگر را به مدت دو روز مشاهده نکرده بودند، در صفحات مجازی منتشر شد که دست به اقدامی جالب و دوستانه می زنند. از قرار معلوم این دو کودک احساسی بعد از دو روز دوری از یکدیگر، در نهایت موفق به دیدار یکدیگر می شوند و به شدت یکدیگر را در آ*غو*ش می گیرند.



این ملاقات به قدری جالب بود که آنها برای در آ*غو*ش گرفتن یکدیگر ابتدا بقدری می دوند که سریع تر از این دوری فاصله بگیرند و در نگاه اول شاید این گونه تصور کنید که ممکن است آنها سال های طولانی یکدیگر را مشاهده نکرده اند و اما این گونه نیست و آنها تنها دو روز از یکدیگر دور بودند و به این دوری پایان دادند.



این دو دوست با یکدیگر به کلاس موسیقی می روند و عاشق موسیقی هستند و در کنار آن، آنها به معنای واقعی کلمه دوست و رفیق یکدیگر هستند و بی شک احساسات آنها صادقانه می باشد و نسبت به هم احساس دوستانه ای را دارند. با این وجود این درس جالبی است که کمی زندگی را راحت تر سپری کنیم و به دنبال دوستی و علائق خاص خودمان برسیم و چنین چیزی با ارزش تر از هر جاه و مقامی می باشد...!


دیدار شیرین 2 دوست کوچولو بعد چند روز دوری ازهم

 
  • تشکر
Reactions: آبیش
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا