خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SAEEDEH.T

مدیر بازنشسته رمان۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/19
ارسال ها
5,793
امتیاز واکنش
25,267
امتیاز
473
زمان حضور
82 روز 11 ساعت 20 دقیقه
نویسنده این موضوع
آی تی رسان/ تقریبا بر هیچ‌کس پوشیده نیست که اکنون سامسونگ بر روی مدل جانشین گوشی تاشوی گلکسی فولد کار می‌کند و عرضه این محصول در اوایل سال آینده کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. اگرچه سامسونگ با عرضه زودهنگام گلکسی فولد در مقوله تست کاربران نهایی ناکام بود؛ اما مدل بازطراحی شده، فروش بسیار مناسبی را تجربه خواهد کرد.

متاسفانه سامسونگ اسمارت‌فون گلکسی فولد را در سراسر جهان عرضه نخواهد کرد و حتی کشورهای منتخب نیز تنها تعداد محدودی از این دستگاه‌ها را دریافت خواهند کرد. موجودی این گوشی تاشو در کره‌جنوبی به پایان رسید و انتظار می‌رود که سامسونگ سری دوم این هندست‌ها را در بازار خانگی عرضه نماید.

در عین‌حال مشتریان پیشگام در ایالات‌متحده نیز از روز 27 سپتامبر می‌توانند نسبت به خریداری سامسونگ گلکسی فولد از شرکت مخابراتی AT&T اقدام کنند. همچنین فروشگاه‌‌های Best Buy و سامسونگ استور نیز اصلی‌ترین مراکز قابل مراجعه جهت خریداری این دستگاه گران‌قیمت خواهند بود. چنان‌چه پرداخت مبلغ 1980 دلار جهت خریداری گوشی برای شما بسیار سنگین است و یا به دلیل موجودی محدود گلکسی فولد قادر به سفارش آن نیستید؛ در این‌صورت می‌توانید تا سال آینده منتظر بمانید. گزارشات وب‌سایت SamMobile از تصمیم سامسونگ جهت عرضه ورژن ارزان‌قیمت‌تر گلکسی فولد و عرضه آن در سراسر جهان حکایت دارند.

براساس گمانه‌زنی‌های مطرح شده، گلکسی فولد 2 تنها با 256 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه خواهد شد؛ در حالی‌که هندست نسل قبلی مجهز به 512 گیگابایت حافظه‌داخلی است. این پدیده، قیمت نهایی گوشی را اندکی کاهش خواهد داد. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ به منظور کاهش هرچه بیش‌تر بهای دستگاه نسبت به حذف برخی قابلیت‌های دیگر یا به‌کارگیری سخت‌افزارهای به‌مراتب ضعیف‌تر اقدام خواهد کرد یا خیر. اما گزارش فوق خاطرنشان می‌کند که هندست آینده در سراسر جهان از جمله بازارهای آمریکای‌شمالی، چین و کره‌جنوبی عرضه خواهد شد.


سامسونگ گلکسی فولد ۲ چه زمانی عرضه خواهد شد؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا