خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SAEEDEH.T

مدیر بازنشسته رمان۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/19
ارسال ها
5,793
امتیاز واکنش
25,267
امتیاز
473
زمان حضور
82 روز 11 ساعت 20 دقیقه
نویسنده این موضوع
خبرگزاری مهر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان جزئیات حادثه خروج قطار «زاهدان- تهران» از ریل را تشریح کرد.

به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، منصور بیجار اظهار داشت: این حادثه مقارن ساعت ۱۶ و ۲۰ عصر امروز در فاصله ١٠٠ کیلومتری زاهدان و فاصله ٢ کیلومتری ایستگاه «شورو» برای قطار مسافربری زاهدان به تهران حادث شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: تعداد مسافرین قطار٢٥٠ نفر بودند که از این تعداد ٣٥ نفر مجروح و ٤ نفر (یک خانم و ٣ مرد)جان باختند و یکی نفر نیز مفقود اعلام شده است.



وی ادامه داد: از لحظات ابتدایی این حادثه ١٠ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ٢ دستگاه خودروی آتش نشانی، ١٠ دستگاه اتوبوس مسافربری برای حمل سایر مسافرین، یک فروند بالگرد هلال احمر و ٤ تیم کامل امداد و نجات در محل حادثه حاضرشدند.

بیجار با تاکید بر اینکه علت واژگونی قطار در دست بررسی است، تصریح کرد: همه مجروحین به بیمارستان های «خاتم الانبیاء» و «امام علی» زاهدان منتقل شدند.

وی گفت: اردوگاه فاطمه الزهرا (س) آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان واقع در بلوار «معلم» زاهدان برای اسکان مسافرین آماده شده است.

بنابراین گزارش، از ابتدای بروز حادثه، ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان در محل مرکز مدیریت و کنترل حوادث به ریاست استاندار و رییس ستاد بحران سیستان و بلوچستان تشکیل شده و فرماندار زاهدان، مدیرکل مدیریت بحران استان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر، رئیس مرکز فوریت های پزشکی، فرمانده هان انتظامی و سپاه استان در محل حاضر و مشغول امداد رسانی هستند.


علت حادثه قطار زاهدان در دست بررسی است

 
  • تشکر
Reactions: ~elнa_м~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا