خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

مرسانا

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/8/19
ارسال ها
760
امتیاز واکنش
1,903
امتیاز
198
سن
21
محل سکونت
در کوچه پس کوچه های خیال
زمان حضور
1 روز 1 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
لوکاس وازکز با ملیت کشور اسپانیا، 28 سال (1 جولای 1991) سن دارد، قد او 173 سانتی‌متر می‌باشد. لوکاس وازکز به عنوان مهاجم برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد .

این بازیکن در حال حاضر با شماره 17 برای تیم فوتبال رئال مادرید بازی می‌کند.

آخرین بازی لوکاس وازکز برای تیم فوتبال رئال مادرید مقابل تیم ویارئال می‌باشد. این بازی با نتیجه ویارئال (2 - 2) رئال مادرید به پایان رسید. لوکاس وازکز در این مسابقه 74 دقیقه بازی کرد.
وی که سابقه بازی کردن در تیم‌های پایه رئال مادرید نیز دارد، در سال ۲۰۱۴ به‌طور قرضی به اسپانیول رفت و در سال ۲۰۱۵ به تیم اصلی رئال بازگشت.
شروع و سال های اول

لوکاس واسکز در تیم شهر خود، C.C.D. شروع به بازی کرد. لوکاس تحت نظارت مربی اولش، ناوارس آلبرتو، در تیم کورتیس بازی کرد و سپس به باشگاه فوتبال لاکرونیا رفت، جایی که فوتبال حرفه‌ای او در آنجا ساخته شد. او در سال 2007 با باشگاه فوتبال رئال مادرید قرارداد امضا کرد و در تیم جوانان سوم قرار گرفت و از طریق گروه های مختلف به آکادمی باشگاه فوتبال رئال مادرید رفت و در سال 2010، به تیم رئال مادرید C پیوست. او سپس در سال 2011 به تیم رئال مادرید کاستیا منتقل شد.

لوکاس در فصل 2011/12، در تاریخ 21 اوت 2011، اولین بازی خود را برای رئال مادرید کاستیا انجام داد که این تیم موفق به برد 1-0 مقابل تیم رئال اسپورتینگ شد.


مرحله حرفه ای و تثبیت


در فصل 2012-13، این بازیکن تحت فرمان آلبرتو توریل در بازگشت تیمش ( رئال مادرید کاستیا ) به رده دوم فوتبال اسپانیا نقش داشت.

وی در تابستان سال 2014، به طور قرضی به تیم اسپانیول اسپانیا پیوست. او اولین بازی خود را برای اسپانیول در برابر سویا انجام داد. در پایان فصل 2014/15، ماندن او در باشگاه اسپانیول به پایان رسید، با این حال که اسپانیول قصد خود را برای خرید لوکاس واس واسکز اعلام کرد، اما چند روز بعد رئال مادرید به مربیگری رافا بنیتس لوکاس واسکز را به تیم اصلی برگرداند.

او و هم تیمی هایش در رئال مادرید توانستند در فینال لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 28 مه 2016 در میلان با کسب پیروزی در برابر اتلتیکو مادرید قهرمان جام شوند. او در آن بازی در دقیقه 76 به جای کریم بنزما وارد زمین شد.

لوکاس واسکز در ژانویه 2018، اولین گل خود را با رئال مادرید در دور مقدماتی کوپا دل ری مقابل باشگاه نومانسیا به ثمر رساند.


لوکاس واسکز در تیم ملی اسپانیا در یورو 2016
ازدواج

لوکاس واسکز در سال 2017 با مکرینا رادریگوز ازدواج کرده است.


بیوگرافی لوکاس وازکز

 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا