خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

مرسانا

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/8/19
ارسال ها
760
امتیاز واکنش
1,903
امتیاز
198
سن
21
محل سکونت
در کوچه پس کوچه های خیال
زمان حضور
1 روز 1 ساعت 36 دقیقه
نویسنده این موضوع
لوکا مودریچ بازیکن فوتبال رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی کرواسی در سال ۲۰۱۸ بهترین سال ورزشی اش را تجربه کرد. او یکی از اصلی ترین عوامل و یک پای حضور کرواسی در فینال ۲۰۱۸ روسیه بود. سالی که او توانست علاوه بر کسب توپ طلایی بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۱۸، موفق به کسب جایزه بهترین بازیکن سال اروپا نیز شود. تنها چند ماه بعد مودریچ توانست جایزه بهترین بازیکن مرد سال فیفا را نیز از آن خود کند. اتفاقی که ده سال توسط هیچ بازیکنی بجز رونالدو و مسی، دست یافتنی نبوده است.

مودریچ بی شک یکی از بهترین بازی سازان فوتبال دنیاست. او که غالبا در نقش بازی ساز مرکزی قرار دارد، بارها اثبات کرده است در هر پستی از میانهی میدان می تواند بدرخشد. او که در سال ۲۰۱۲ و در سن ۲۵ سالگی به رئال مادرید پیوست، بسیار صبورانه جایگاهش را در این تیم باز کرد. اتفاقی که دقیقا در زندگی ورزشی ملی او نیز اتفاق افتاد.

شاید هیچ کس انتظارش را نداشت، لوکا مودریچ آنقدر در تمرین و تلاش ثابت قدم باشد، تا بتواند بالاخره فیفا را راضی کند که بازیکنانی ارزشمندتر از مسی و رونالدو نیز وجود دارند. او پس از چهار فصل رویایی در تاتنهام به رئال مادرید پیوست. قطعا تاثیر مودریچ در موفقیت تیم ملی کرواسی به حدی بوده است که با وجود شکست چهار بر دو در برابر تیم افسانه ای و جوان دِشام، همچنان لایق دریافت توپ طلا بوده است. او که تا امروز شش بار بازیکن سال فوتبال کرواسی شده است، از این نظر نیز با مهاجم فوق العاده سال های نه چندان دور کرواسی، داوور شوکر برابری می کند.

هم تیمی هایش به او در رئال مادرید، لوکیتا می گویند. ضمنا فراموش نکنید که لوکا مودریچ در سال ۲۰۱۸ با رئال مادرید سه جام دیگر نیز کسب کرده است. او در فوتبال به پاس های دقیق با داخل و بیرون پا و همچنین پاس های بلند عرضی و قدرت دریبل زنی بالا معروف است. لوکا مودریچ یکی از خلاق ترین هافبک های بازی ساز سال های اخیر رئال مادرید و کرواسی بوده است.


زندگینامه لوکا مودریچ

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا