خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.
  • شروع کننده موضوع ^Roya^
  • تاریخ شروع

^Roya^

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
کاربر رمان ۹۸
عضویت
22/8/19
ارسال ها
83
امتیاز واکنش
400
امتیاز
183
زمان حضور
1 روز 8 ساعت 36 دقیقه
نویسنده این موضوع
پسر یا دختری را تصور کنید که دقیقا بر مبنای خیال از پشت 2 مانیتور ، رشته های ارتباط با همدیگر را می تنند و با این که چنین تنیدنی کار لـ*ـذت بخشی برای آن دو است؛ اما متوجه نمی شوند این رشته ها آنقدر متراکم و حقیقی نیست که تاب وزن واقعیت را داشته باشد. در واقع ذهن دختر یا پسر در لحظه چت ، تصویر ذهنی را با تصویر عینی اشتباه می گیرد. از سوی دیگر اعتیاد به این تصویر ذهنی ، حاصل از وقت گذرانی در دنیای مجازی ، فرد را از دنیای واقعی و دغدغه هایش از جمله کار، تحصیل، تفریح و مسوولیت های دیگر بازمی دارد.
امروزه و با روی کار آمدن فضای مجازیزندگی انسان ها دچار تغییراتی شده است. از خریدهای اینترنتی تا روابط پیچیده ای که در این دنیای مجازی شکل می گیرد. در گذشته «چَت روم» های شبکه های پیام رسان «یاهو مسنجر» دارای کاربران زیادی بود که در آن افراد با یکدیگر آشنا می شدند؛ این مقوله تنها به تبادل اطلاعات نوشتاری ختم نشده و با تبادل عکس و با داشتن یک «وبکم» حتی به تبادل ویدئوهای شخصی نیز رسید. مقوله ای که با افزایش برنامه های نرم افزاری وایبر، -، وی چت و فیسبوک و ... رنگ تازه ای گرفت که می توان آن را «عشق های مجازی» نامید چرا که بسیاری از آن ها به ازدواج طرفین ختم شده است.

نامه نگاری های عاشقانه در دهه هفتاد با آمدن اینترنت جنبه مجازی پیدا کرد و دوست یابی ها در دهه هشتاد و نود با پیشرفت تکنولوژی رنگ جدیدی به خود گرفت. چَت کردن یکی از کارهای روزانه ما شده است. تلفن همراه به دست می گیریم و در تاکسی، اتوبوس، خانه و محل کار به صحبت با دیگران می پردازیم. افرادی که شناسایی ما از آن ها از صفر تا صد است؛ یکی از اعضای خانواده مان و یا یک فرد غریبه که هیچ اطلاعاتی از او نداریم.

پایگاه های مجازی مختلف اعم از یاهو، گوگل، مایکروسافت و بسیاری از شبکه های مجازی امروزه به دنبال این هستند که نرم افزار خود را ارتقاء داده تا روابط اینترتی را نزدیک و نزدیک تر کنند. بسیاری از روابط دوستی و حتی همسریابی ها نیز در دهه اخیر از این طریق انجام می شود. در این میان به گفته کارشناسان حوزه فضای مجازی، دختران بیش از دیگران در معرض خطر قرار دارند. از کلاهبرداری های تصویری و انتشار تصاویر و یا تهدید به آن تا کلاهبرداری های احساسی زیادی که در این بین انجام می شود. با وجوداین تمایل دختران به دلیل احساس خطر در ملاقات های حضوری با جنس مخالف، بیشتر از پسران است. ترجیح دختران این است که روابط خود را بیشتر معطوف به اینترنت کنند. روابطی که به عقیده بسیاری شانس به نتیجه رسیدن آن پنجاه و پنجاه است.


روابط عاشقانه مجازی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا