خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,447
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
معبد باتوکیو، کوالالامپور
یکی از معروف ترین معابد کوالالامپور که گردشگران تور کوالالامپور را به خود جذب کرده معبد باتوکیو می باشد. این معبد که متعلق به 400 میلیون سال پیش است . در نزدیکی رودخانه باتو و در پشت تپه باتو قرار دارد. و یکی از معروف ترین معابد هندی ها در خارج از کشور هندوستان است. در نزدیکی این معبد غارهای فراوانی وجود دارد به همین دلیل به معبد غارهای باتو شهرت دارد .برای بازدید از 3 غار اصلی باید 272 پله را طی کنید.

معابد و مساجد کوالالامپور
معبد بهشت و جهنم چینی ها کوآلالامپور
یکی از مهم ترین جاذبه های کوالالامپور معبد هشت و جهنم چینی ها کوآلالامپور معروف به چین سو می باشد . که بروی کوه با یک مجسمه ی بودا بنا شده که با مجسمه هایی در قسمت پشت معبد بهشت و جهنم را به تصویر کشیده اند. این معبد که یکی از عبادتگاه های چینی ها است غسل دادن ،سجده کردن و پیش کش کردن گل ،میوه، پول ،شمع و عود در آن رواج دارد. و همه ی مردم در مقابل خدایان سنگی احترام می گذارند.

معروف ترین معابد کوالالامپور
معبد تین هو کوالالامپور
معبد تین هو یکی از معابد چینی ها و از دیدنی های معروف کوالالامپور می باشد. که روی تپه ای قرار دارد . و دارای چندین تالار ،سقف طلایی و فانوس های آویزان است. داخل تالارها 3 مسجد از خدایان وجود دارد که مجسمه ی الهه ثین هو در آن قرار دارد. این معبد دارای معماری منحصر به غرد و خیره کننده ای می باشد. در این معبد مجسمه ی 12 حیوان که در تقویم چینی هاست وجود دارد و همچنین مغازه هایی که وسایل زیبایی مانند کنده کاری های چوبی به فروش می رسد. بسیاری از چینی هایی که در کوالالامپور زندگی می کنند مراسم ازدواج خود را در این معبد برگزار می کنند . همچنین برای گردشگران و مردم طالع بینان آینده ی آنها را پیش گویی می کنند.

معابد مالزی


معروف ترین معابد در کوالا لامپو

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا