خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,448
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
برج سی ان تورنتو بلندترین برج مخابراتی جهان است که در شهر تورنتو یکی ازمهمترین شهرهای کانادا واقع شده است.این برج ،راهنمای قایق هایی است که بر روی دریاچه آنتاریو تردد می کنند.ساخت این برج از سال ۱۹۷۳ آغاز گردید ودر مجموع ۴۰ ماه به طول انجامید.شما میتوانید با گرفتن وقت سفارت کانادا و سفر به این کشور از جاذبه های تورنتو دیدن کنید.





معماری برج سی ان تورنتو:


رهبری تیم طراحی این برج را ادوارد آر بالدوین عهده دار بود. او دارای کارنامه درخشانی در طی دوره کاری خود می باشد و عضو انجمن و تشکل های متعــــدد فنی ازجمله عضویت در موسسه معماری سلطنتی کانادا است. برج سی ان تورنتو خصوصی بوده و توسط یک شرکت خصوصی اداره می شود. این برج طی زمان بهره برداری خود توانسته مورد توجه توریست ها و صنــایع ارتباطی قرار گیرد.


محتوای داخل برج سی ان تورنتو:


در رأس این برج فضاهای مختلف تفریحی و تجاری جانمایی شده. همچنین کلوپ ها،سالن های ورزشی ،گالری های متعدد وبا توجه به ارتفاع این برج که مشرفیت کامل بر مناظراطراف ایجاد می کند تلسکوپ و دوربین هایی جهت مشاهده چشم اندازهای اطراف در قسمتی از ســـازه قرار داده شده است.در چهارمین طبقه برج سی ان تورنتو،رستوران گردان واقع شده که در زمان صرف غذا امکان لـ*ـذت بردن از چشم انداز شهر تورنتو را فراهم می کند ومی توان گفت در یک روز روشن امکان رویت مناظر تا فواصل ۱۲۰ کیلومتری وجود دارد.










برج سی ان

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا