خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Cinder

سرپرست بازنشسته فرهنگ و ادب
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
12/8/18
ارسال ها
2,010
امتیاز واکنش
7,215
امتیاز
308
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع

شنبه 27 مرداد برگزار می‌شود
کنسرت نوازنده‌های به نام موسیقی در قالب گروه الکترونیک «ضرب و فوت»
موسیقی ما - گروه الکترونیک «ضرب و فوت» که از نوازندگان به نام موسیقی تشکیل شده، روز شنبه 27 مرداد، ساعت 20:300 در یک اجرای پژوهشی روی صحنه می‌رود.

گروه «ضرب و فوت» دو سال پیش توسط داریوش صالح‌پور (نوازنده ادوات الکترونیک) و امیر محمدی (نوازنده ساکسفون) تشکیل شد که یک سال در حال آزمون و خطا و ساخت و ویرایش کارها و ایده‌های خود بودند و بعد از یک سال، رضا تاجبخش (نوازنده پیانو) به آنها ملحق شد.

بعد از رضا تاجبخش، سروش عمومی به عنون نوازنده پرکاشن و فلوت و پس از او علیرضا میرآقا به عنوان نوازنده فلوگل هورن و همچنین خواننده برخی از قطعات به گروه اضافه شد و حالا حدود یک سال است که این گروه در بعضی از ایونت‌ها و همچنین کافه‌‌ها کنسرت‌های پژوهشی برگزار می‌کند.

سبک این گروه، الکترونیک و چیل اوت است که قطعات مشهور جهان و همچنین چند قطعه که توسط داریوش صالح‌پور و رضا تاجبخش ساخته شده را اجرا می‌کنند.


کنسرت نوازنده‌های به نام موسیقی در قالب گروه الکترونیک «ضرب و فوت»

 
  • تشکر
Reactions: !Shîma!
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا