خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,898
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع


فو فایترها (Foo Fighters) به یکی از معروف‌ترین موارد برخورد با اشیا ناشناس پرنده یا همان یوفوها مربوط می‌شوند که گزارش‌های متعددی از مشاهده آن‌ها توسط خلبانان هواپیماهای جنگی در زمان جنگ جهانی دوم وجود دارد.


فو فایترها، اصطلاحی برای توصیف یوفوها یا همان اشیا ناشناس پرنده‌ای است که توسط خلبان‌های دو طرف درگیر در جنگ جهانی دوم، یعنی نیروهای متفقین و آلمان‌ها مشاهده شدند. گفته شده که اولین بار در نوامبر سال 1944 بود که گزارش رسمی برخورد با فو فایترها توسط یکی خلبان‌های جنگی به ثبت رسید و از آن زمان تاکنون صحبت‌های مختلفی در این رابـ*ـطه مطرح شده است؛ با این تفاسیر، چه مدارک و اطلاعاتی در این مورد وجود دارد؟

فو فایترها در جنگ جهانی دوم

در اولین گزارش گفته شده که این یوفوها ویژگی‌های عادی که در هواپیماهای آن زمان دیده می‌شده را نداشته‌اند و به صورت اشیایی نورانی و بدون بال، با سرعتی بسیاری بالا حرکت کرده و هواپیماها را در ماموریت‌های گشت زنی بر روی غرب اروپا تعقیب می‌کرده‌اند.

فو فایترها در این گزارش‌ها به شکل یوفوهایی سفید، سرخ و نارجی رنگ توصیف شده‌اند و در حالی که اثری از آن‌ها بر روی رادارهای مورد استفاده ثبت نشده، توانایی پرواز هماهنگ، تغییر جهت سریع و انجام مانورهای عجیب قبل از ناپدید شدن به عنوان ویژگی‌های دیگر این اشیا پرنده مرموز گزارش شده است.



متفقین در آن دوران اعلام کردند که پرواز هماهنگ فو فایترها به همراه هواپیماهای استفاده‌شده توسط این طرف درگیر جنگ اتفاق افتاده و خلبانان این امکان را نداشته‌اند که سریع‌تر از یوفوها حرکت کنند و یا آن‌ها را با سلاح‌های خود نابود کنند؛ البته هیچ رفتار خشونت‌آمیزی از سوی این اشیا گزارش نشده ولی بر اساس ادعای خلبانان، به نظر می‌رسیده که فو فایترها توسط نوعی مرکز کنترل هوشمند هدایت می‌شده‌اند.


از زمان وقوع اولین موارد برخورد با فو فایترها شایعاتی در مورد ارتباط این یوفوها با تجهیزات فوق پیشرفته و سری آلمان‌ها و ژاپنی‌ها پخش شده بود، اما بعدها مشخص شد که نیروهای ارتشی این دو کشور هم مثل متفقین پا یوفوهای جنگ جهانی دوم برخورد داشته‌اند.



به علاوه خلبان‌هایی که بر فراز کشورهای هلند و بلژیک چنین پدیدهایی را مشاهده کردند،‌ صحبت‌هایی در مورد برخورد یکی از خلبان‌های بریتانیایی با دو فو فایتر در دسامبر سال 1942 مطرح شده و اینطور که به نظر می‌رسد،‌ دو شی نورانی عجیب در این سال خلبان مورد نظر را در ارتفاع 2100 متری زمین تعقیب کرده و حرکات هواپیما در مانور را تکرار کرده‌اند.

3 سال پس از این اتفاق مجله معروف تایم گزارشی را در این رابـ*ـطه منتشر کرد و در مورد تعقیب شدن هواپیماهای آمریکایی در آسمان آلمان،‌ توسط گلوله‌های آتشین مرموز اطلاعاتی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد؛ در این مطلب گفته شده که گلوله‌ها جز تعقیب کردن هواپیماها کار دیگری انجام نمی‌داده‌اند و به نظر می‌رسد که این اشیا ناشناس پرنده جزو تازه‌ترین سلاح‌های آلمان‌ها باشند.

با این چاپ این گزارش پدیده فو فایترها بیشتر از همیشه مورد توجه محققان و مخاطبان قرار گرفت و نظریه‌هایی در مورد ارتباط اتفاقات به ماهیت الکترومغناطیس و یا بازتاب نور در مواد یخی موجود در ارتفاع‌های بالا ارائه شد.


در این تصویر به نظر می‌رسد که دو جنگنده “Tachikawa-Kawasaki KI-36” در کنار یک فو فایتر قرار گرفته‌اند.

البته همانطور که انتظار می‌رود از زمان انتشار اولین گزارش‌ها تاکنون ادعاهای زیادی در مورد ارتباط فو فایترها با موجودات فضایی مطرح شده و نظریه‌پردازان زیادی گفته‌اند که کار جمع‌آوری اطلاعات و نظارت فرازمینی‌ها بر روی سیاره ما در جریان جنگ جهانی دوم، به وسیله این یوفوها انجام می‌شده است.

با این وجود هنوز ماهیت دقیق فو فایترها مشخص نشده و کسی نمی‌داند که پدیده‌های طبیعی چنین اشیا مرموزی را به وجود آورده‌اند، آلمان‌ها و ژاپنی‌ها تجهیزات سری و نورانی خود را برای مقابله با متفقین به کار بسته‌اند و یا واقعا موجودات فضایی به کمک این وسیله‌های پرنده در جنگ جهانی حضور داشته‌اند!​


با پدیده اسرارآمیز فو فایترها یا همان یوفوهای جنگ جهانی دوم آشنا شوید!

 
  • تشکر
Reactions: *Ghazale*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا