خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,898
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع


برخی از اهالی دنیای تکنولوژی، یوفوها را میان‌بری برای پیشبرد فناوری روی زمین می‌دانند. حالا که گزارش‌هایی درباره رویت اجسام کروی مرموز و در حال پرواز، توسط خلبانان نیروی دریایی آمریکا منتشر شده است؛ این دسته از افراد انگیزه‌ی بیشتری برای جستجوی یوفوها پیدا کرده‌اند.


نشریه وایس (Vice) مصاحبه‌ای را با سه نفر از مدیران حوزه تکنولوژی که مجذوب یوفوها هستند ترتیب داد. طبق این گزارش، علاقه نشان دادن به فضاپیمای فرضی بیگانگان و یوفوها هنوز یک تابو در صنعت تکنولوژی محسوب می‌شود. ضمن اینکه بسیاری از سرمایه‌گذاران، حاضر به حمایت از چنین ایده‌هایی نیستند؛ زیرا تضمینی در برگشت سرمایه نمی‌بینند.



اما «دیپ پراساد» مدیرعامل استارتاپ ReactiveQ می‌گوید که هدف نهایی از جستجوی یوفوها ، یافتن یکی از آن‌ها و بهره‌گیری از مهندسی معکوس برای بهبود زندگی بشر است:

شاید تکنولوژی به کار رفته در این یوفوها، فراتر از درک ما باشد. ولی با نگاهی دقیق‌تر و مهندسی معکوس، می‌توانیم آن فناوری‌ها را در سطح وسیع به‌کارگیری کنیم و به پیشرفت‌هایی باورنکردنی، چه بسا سفرهای میان ستاره‌ای دست یابیم.

«رضوان وِرک» مدیر اجرایی استارتاپ PlayLabs (وابسته به دانشگاه MIT) نیز، گفته است که تکنولوژی موجود در یک یوفو می‌تواند ورای آنچه باشد که در علم مدرن، امکان‌پذیر جلوه می‌کند:

به نظر می‌رسد این پدیده‌ها، چنان فناوری پیشرفته‌ای داشته باشند که در مدل فعلی ما از تکنولوژی، قابل گنجاندن نیست.

او به کتاب تالیف شده توسط دکتر «دایانا والش پاسولکا» رئیس دپارتمان فلسفه در دانشگاه ویلمینگتون کارولینای شمالی هم اشاره کرده است. این کتاب (American Cosmic: UFOs, Religion, Technology) از وجود افرادی می‌گوید که با رویکردی صرفا علمی، به موضوع یوفوها می‌نگرند.


یکی از افراد نامبرده شده، دانشمند علوم کامپیوتر «ژاک ولی» است که سابقه کار روی آرپانت (مبنای اینترنت مدرن) را دارد. به عنوان یک تکنولوژیست و یوفولوژیست، بسیاری او را کسی می‌دانند که مانع از افسانه‌پنداری یوفوها شد و با درگیر کردن خود در این موضوع، سعی در کشف حقایق کرد. آن‌طور که والش می‌گوید، شمار چنین افرادی در سیلیکون ولی کم نیست؛ پس باید دید که نتیجه‌ی تلاش‌های آن‌ها به کجا خواهد انجامید.​


مدیران تکنولوژی در جستجوی یوفوها برای مهندسی معکوس فناوری فرازمینی ها!

 
  • تشکر
Reactions: Parya_n
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا