خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,896
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع


جف بزوس، رئیس شرکت فضایی بلو اوریجین گفت اکتشافات فضایی و ایجاد سکونتگاه در فضا راه نجات زمین محسوب می‌شوند. وی تاکید کرد سیاره زمین به دلیل افزایش جمعیت و تغییرات آب و هوایی در حال نابودی است.

جف بزوس (Jeff Bezos)، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت آمازون و رئیس شرکت فضایی بلو اوریجین در جدیدترین اظهار نظر خود مدعی شد اکتشافات فضایی و ایجاد سکونتگاه در فضا بهترین روش برای نجات زمین محسوب می‌شوند. وی تاکید کرد در حال حاضر انسان‌ها به واسطه فعالیت‌های خود باعث نابودی زمین هستند.

لزوم نجات زمین



جف بزوس بر این باور است که سیاره زمین به دلیل تغییرات اقلیمی و افزایش جمعیت در حال نابودی است و بهترین راه نجات زمین این است که باید در سیارات دیگر یا در فضا سکونتگاه جدیدی را ایجاد کنیم. وی در ادامه افزود برای کاهش تغییرات آب و هوایی می‌بایست صنعت و کسب و کار را به فضا انتقال دهیم. وی اخیرا در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود قصد دارد به واسطه رفتن به ماه، زمین را از نابودی نجات دهد.

رئیس شرکت فضایی بلو اوریجین در ادامه بیان کرد:

سفر به فضا یک فعالیت لوکس به شمار نمی‌رود، بلکه یک فعالیت بسیار مهم برای نجات زمین است. هم‌اکنون شاهد افزایش جمعیت زمین هستیم و این سیاره گنجایش جمعیت بیشتری را ندارد. از این رو برای حفظ تمدن و سیاره می‌بایست به فضا سفر کنیم. هم‌اکنون سیاره زمین توسط اقدامات انسان‌ها در حال نابودی است و باید طرح سفر به فضا را جدی بگیریم، البته من نمی‌گویم انسان‌ها به طور کامل زمین را ترک کنند، بلکه باید برای نجات سیاره زمین صنایع مختلف که باعث تغییرات مخرب آب و هوایی می‌شوند را از سیاره زمین به فضا انتقال دهیم که این طرح یک تغییر وضعیتی عظیم به شمار می‌رود.

اقدامات ضروری برای ترک زمین

جف بزوس در ادامه افزود برای ترک سیاره زمین می‌بایست اقدامات مختلفی انجام شود. گفتنی است اخیرا شرکت بلو اوریجین (Blue Origin) از فرودگر قمری به نام بلو مون (Blue Moon) که با هدف فرود بر روی ماه طراحی شده است، پرده برداشت. این فرودگر با هدف ماموریت‌های فضایی و اکتشافات حیاتی به ماه فرستاده می‌شود. جف بزوس مدعی است تا سال 2024 می‌توان رویای بازگشت مجدد به ماه دولت آمریکا را تحقق سازد. این شرکت قصد دارد بر روی سطح ماه زیرساخت‌های لازم برای کارآفرینان و کسب‌وکارهای فضایی را فراهم سازد. حتی جف بزوس بر این باور است که می‌توان از منابع انرژی ماه در زمین استفاده کرد.​


جف بزوس: اکتشافات فضایی و ایجاد سکونتگاه در فضا راه نجات زمین است

 
  • تشکر
Reactions: Parya_n و Mahta.ra
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا