خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SAEEDEH.T

مدیر بازنشسته رمان۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/19
ارسال ها
5,793
امتیاز واکنش
25,275
امتیاز
473
زمان حضور
82 روز 11 ساعت 20 دقیقه
نویسنده این موضوع
همشهری آنلاین/علی امام در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری جهت ساخت یک رام قطار شهری مترو در پایتخت، اظهار داشت: در حال حاضر در خطوط یک تا ۷ مترو خدمت‌رسانی به شهروندان انجام می‌گیرد و بر اساس‌ آخرین بازنگری طرح جامع ریلی قرار شده است که ۴ خط دیگر به خطوط مترو اضافه شود.
او گفت: در حال حاضر از همه ظرفیت‌های خط یک تا ۷ استفاده نمی‌شود و مهم‌ترین دلایل آن کمبود واگن است. البته کارخانه های متعددی در این زمینه داشته‌ایم ولی فعالیت آنها تا کنون به ۴۰ درصد هم نرسیده است.
مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه ادامه داد:‌ در حال حاضر با توافق شهرداری با معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تلاش شده که ظرفیت تولید داخل را برای ساخت واگن‌های مترو از کمتر از ۴۰ درصد به ۸۵ درصد برسانیم.
امام در پایان بیان کرد: اگر خط ۷ مترو که از طریق آن اکنون خدمت‌رسانی به شهروندان می‌شود؛ کامل بشود به طور کلی هزار واگن مترو در تهران کم داریم و اگر ۴ خط دیگر به خطوط مترو اضافه شود هزار مورد دیگر نیز واگن کمبود خواهیم داشت و این در حالی است که در حال حاضر از ۱۴۰۰ واگن موجود همه آنها فعال نیستند و بخشی برای تعمیر و نوسازی به حالت استندبای درآمده است.
همشهری‌آنلاین


خطوط مترو تهران به هزار واگن نیاز دارد

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: ~elнa_м~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا