خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,965
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع


در این جلسه حجت‌الاسلام کاظم صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضمن بیان فضائل، جایگاه و مقام حضرت علی (ع) به اهمیت عید غدیر اشاره کرد و بیان داشت: رسانه‌ملی می‌تواند از طریق هنر، امیرالمومنین علی (ع) را به مردم معرفی کند.

امام جمعه موقت تهران، امر به معروف و نهی از منکر را از فریضه‌های اصلی دین خواند و گفت: فرهنگسازی در خصوص این فریضه از نیازهای امروز جامعه است و نیازمند تغییر رویکرد از نگاه حاکمیتی به نگاه مردمی هستیم.

وی با اشاره به اینکه حکومت ‌بدون نهادهای مردمی پیروزی و توفیقی نخواهند داشت تاکید کرد: مردم در خصوص این فریضه مهم جلودار باشند و دستگاه‌های دیگر پشت سر مردم حرکت کنند.

حجت‌الاسلام صدیقی ضمن تشکر از رسانه ملی به جهت پیش قدم بودن در این اتفاقات، اتحاد دستگاه‌های مختلف با یکدیگر را خواستار شد و تاکید کرد: انشاالله در خصوص حوزه غدیر و امر به معروف و نهی از منکر کارهای جدی انجام خواهیم داد.

امام جمعه موقت تهران همچنین در واقعه غدیر گفت: غدیر یک روز نیست، بلکه جریانی است که باید در تمام زندگی مردم جریان پیدا کند.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما نیز پرداختن به فریضه امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح رویکرد حاکمیتی به مردمی این ستاد را مهم دانست و گفت: رسانه ملی به عنوان یک سازمان جریان ساز پرداختن به این موضوع را در غالب هنر در دستور کار خود قرار داده است.

ایجاد کرسی‌های تلاوت با حضور قاریان مطرح کشور و همچنین برگزاری نماز جماعت در موکب‌های مراسم پیاده‌روی اربعین از دیگر موضوعاتی بود که شیخ اکبری به آن پرداخت و اعلام کرد: رسانه ملی آمادگی پوشش زنده این مراسم‌ها را دارد.


اعلام آمادگی شبکه قرآن برای پوشش پیاده‌روی اربعین

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا