خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,969
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
دلایل تغییر رنگ چراغ نوتیفیکشن اندروید
رنگ چراغ اعلان گوشی، تاثیر زیادی در زیبایی گوشی شما ندارد اما به کمک آن، می توانید بدون نیاز به لمس کردن گوشی، بتوانید تشخیص دهید که چه نوع نوتیفیکشنی دریافت کرده اید که قطعا در مکان ها و زمان هایی به کار شما خواهد آمد. به طور مثال می توانید برای نوتیفیکشن - رنگ آبی، برای واتس اپ سبز، برای تماس از دست رفته قرمز و.. را انتخاب کنید. البته برخی از تولید کنندگان اقدام به قرار دادن تنظیمات مورد نظر در گوشی می کنند اما اگر گوشی شما این تنظیمات را ندارد، می توانید از برنامه های جانبی که معرفی می کنیم، کمک بگیرید.



همینطور اگر تمایل ندارید که متن پیام شما در صفحه قفل نشان داده شود، مطلب آموزش عدم نمایش متن پیام و پیغام برنامه ها در صفحه قفل (Lock Screen) اندروید را هم مطالعه نمایید.

فعال کردن چراغ نوتیفیکشن در تنظیمات چراغ نوتیفیکیشن اندروید هواوی ، سامسونگ و..
توجه داشته باشید که در برخی از موبایل ها، امکان غیر فعال کردن چراغ اعلان گوشی سامسونگ، سونی، هواوی و.. وجود دارد و برای استفاده از برنامه های معرفی شده، باید آن را فعال کنید. برای این کار به تنظیمات گوشی (Settings) رفته و وارد قسمت Sound & Notification بشوید. سپس گزینه Pulse Notification Light (یا اسامی مشابه) را پیدا کرده و مطمئن شوید که فعال باشد.



همچنین در صورت تاخیر در دریافت نوتیفیکشن ها، مطالعه مطلب ۶ روش حل مشکل تاخیر نمایش اعلان برنامه ها در اندروید برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

دانلود برنامه تنظیم رنگ چراغ نوتیفیکشن اندروید Light Manager


یکی از بهترین برنامه های تغییر رنگ نور چراغ LED اعلان اندروید، Light Manager می باشد. پس از نصب این برنامه و اجرای آن برای اولین بار، صفحه درخواست مجوزی ظاهر می شود که با تایید آن به تنظیمات Notification Access گوشی منتقل می شوید. در آن جا باید این برنامه را فعال کرده و در پیام نشان داده شده، Allow را بزنید.



سپس محیط اصلی برنامه اجرا می شود.حالت ها و برنامه های مختلفی که می توانند با چراغ نوتیفیکشن اطلاع رسانی شوند به صورت لیست به شما نشان داده می شود. شما می توانید هر کدام از موارد مورد نیاز را انتخاب کرده و رنگ مورد نظر را برای آن تنظیم کنید. اگر برنامه خاصی در این لیست نبود، به آخر لیست رفته و Add an Application را بزنید و برنامه مورد نظر را انتخاب کنید.



قبل از تنظیم رنگ های جدید انتخاب شده، این برنامه باید ریستارت شود که به سادگی روی گزینه Restart Light Manager در بالای صفحه (لیست) کلیک کنید. قابل ذکر است که شما می توانید الگوی چشکم زدن چراغ و.. را هم تنظیم کنید.



این برنامه نسخه حرفه ای هم برای تنظیمات چراغ نوتیفیکیشن اندروید هواوی ، سامسونگ و.. دارد که در آن خبری از آگهی های تبلیغاتی در برنامه نیست اما نیازمند پرداخت هزینه ۱٫۴۹ دلاری می باشد.

توجه داشته باشید که برای دانلود نسخه کامل برنامه های معرفی شده به صورت رایگان، می توانید از اپ استور و سایت های ایرانی استفاده کنید.

همینطور برای جلوگیری از دریافت نوتیفیکشن های مزاحم، پیشنهاد می کنیم مطلب ۴ روش غیر فعال کردن اخطار و اطلاعیه های مزاحم اندروید و آیفون را هم مطالعه نمایید.

دانلود برنامه چراغ اعلان برای سامسونگ و.. Light Flow Pro برای تغییر رنگ جراغ نوتیفیکشن اندروید


دیگر گزینه شما برای مشخص کردن رنگ چراغ نوتیفیکیشن برنامه های اندروید، استفاده از اپلیکشن Light Flow می باشد. این برنامه کار های دیگری مانند امکان سفارشی کردن چرخه نوتیفیکشن ها، اولویت بندی، کنترل ویبره و صدا را هم انجام می دهد. البته این برنامه هم نسخه معمولی با لیست خاص و محدود شده ای از برنامه ها کار می کند اما در نسخه حرفه ای، امکان سفارشی سازی بیش از ۶۰۰ برنامه و رویداد اندروید، وجود دارد.



استفاده از این برنامه هم ساده است و پس از تایید مجوز ها، می توانید برنامه مورد نظر از لیست را انتخاب کرده و تغییرات لازم را اجرا کنید. برای تنظیم رنگ نور چراغ نوتیفیکشن چشمک زن گوشی سامسونگ و..، باید به تب Light پس از انتخاب برنامه مورد نظر بروید و رنگ دلخواه را انتخاب کنید.



در پایان اگر متوجه شدید که در - یا برنامه های دیگر مانند اینستاگرام و.. پیام هایی دریافت می کنید اما تا زمانی که وارد برنامه نشوید، تعداد پیام های جدید و هشدار آن ها برای شما نمایش داده نمی شود


روش تغییر رنگ چراغ نوتیفیکیشن برنامه ها در اندروید

 
  • تشکر
Reactions: !Shîma!
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا