خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,969
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
زندگینامه عباس غزالی

عباس غزالی متولد چهارده بهمن سال ۱۳۶۳ در تهران است. هنرپیشه یا بازیگر معروف سینما و تئاتر ایرانی است. این هنرپیشهمدرک دیپلم ادبیات و علوم انسانی دارد. و اغلب بدلیل بودنش در سریال وضعیت سفید و ایفای نقش در نقش بهروز معروف شد. گفته های خودش در مصاحبه:در زمان خردسالی، واقعا حسابی شر بودم.به اندازه ای که فا میل ها از دست من به واقعا عصبانی می شدند. به یاد میارم همیشه با وسیله های خانه بازی می کردم و بدلیل من هیچ یک از لوازم تزیینی خانه ما درست نبود.ما خانواده تقریبا شلوغی داریم.در این سال های اخیر به دنیا آمدن خواهرزاده هایم زندگی ما را تازه تر شده. بودن نوه ها برای مادرم هم بسیار لـ*ـذت بخش است و به نوعی او سرش با آنها گرم می شود.
وقتی که دانش آموز دوره ابتدایی بود به دست یک آگهی عللاقه مند به بازیگری شد و در اینده تبدیل به بازیگر معروف سینما شد؛ او از میان ۱۵۰ نفر اول جز ۳۰ نفر برتر انتخاب شد و در اخر بعد از تست های سخت در میان ۱۰ نفر جهت ایفایی نقش در تئاتر گزینش شد.در سال ۱۳۷۷ هنگامی ۱۴ ساله بود در سریال انتظار سرخ به قاب تلویزیون وارد شد، اما معروفیتش در سال ۱۳۹۰ با سریال وضعیت سفید با نقش بهروز به اوج خود رسید و تبدیل به هنرپیشه ای مشهور شد.
عباس غزالی در سال ۹۴ با همسرش وصلت کرد، حطاب میکند همسرش هم در شاخه دیگری از هنر قدم بر می داند و معمار هستند، از این اتفاق احساس خوبی دارم.مرسی که تاپایان این بیوگرافی با سایت ماندگار تاریخ ما همراه بودید.


بیوگرافی عباس غزالی | بازیگر

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,422
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه





بیوگرافی عباس غزالی | بازیگر

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا