خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Farzaneamiri

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
7/9/18
ارسال ها
102
امتیاز واکنش
128
امتیاز
113
سن
33
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
بیوگرافی لاله اسکندری

لاله اسکندری متولد سال 1354 در تربت حیدریه است . او در یک خانواده 7 نفره بزرگ شده است. پدرش عبدالواحد اسکندری پس از سال ها تدریس بازنشسته شده بود و در سال 95 فوت کرده است. دو خواهر هنرمند به نام های ستاره اسکندری و سارا اسکندری دارد که ستاره بازیگر و سارا چهره پرداز می باشد.
سیامک اسکندری تنها برادر لاله اسکندری است و در حرفه عکاسی مشغول به تحصیل است. لاله اسکندری فارغ التحصیل رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی تهران می باشد. لاله اسکندری برعکس خواهرش متاهل می باشد و در سال 1390 با شخصی بنام سامان فیروزی ازدواج می کند و این زوج تا به امروز بچه دار نشده اند و هیچ فرزندی ندارند.
خانم اسکندری اولین کار بازیگری خود را با بازی در فیلم متولد ماه مهر در سینما به کارگردانی احمدرضا درویش و در سال 1378 شروع کرد. او علاوه بر بازیگری در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت می کند و در چندین نمایشگاه عکس ، نقاشی و موزاییک در ایران و سایر کشورها نظیر سوئد و آمریکا شرکت کرده است.


ماجرای آشنایی و ازدواج با ساسان فیروزی

لاله اسکندری در این باره می گوید : من فارغ التحصیل رشته گرافیک هستم و علاقه زیادی به این رشته دارم و در بخش دکوراسیون و کارهای موزاییک و چیدمان خانه و بخش زیبایی شناسی آن سال های زیادی است فعالیت می کنم.
برای همین به دیدن آثاری از این قبیل بسیار علاقه مند هستم و برای همین تصمیم گرفتم در سال 1386 به نمایشگاهی که در تبریز در همین موضوع برپا شده بودم بروم تا ببینم می توانم در خارج از تهران هم فعالیت داشته باشم. شرکت ساسان هم در این نمایشگاه غرفه داشت.

من پس از بازدید از غرفه آن ها تصمیم گرفتم به شرکت آن ها بروم تا با این نوع فعالیت هم آشنا شوم. و نهایتاً اینکه با شرکت ساسان مشعول به کار شدم و یکسری کارهای تبلیغاتی باهم انجام دادیم و به واسطه همین کار بیشتر باهم آشنا شدیم و در نهایت ازدواج کردیم.


بیوگرافی لاله اسکندری | بازیگر

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,420
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه


بیوگرافی لاله اسکندری | بازیگر

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا